اعلام تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰

تاریخ انتشار نسخه بعدی سیستم‌عامل گوگل، توسط دو تن از کارمندان این شرکت فاش شد.

فاش شدن تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت نسبتا زیادی است که طرفداران اندروید منتظر نسخه بعدی این سیستم‌عامل هستند. اما مثل این که دیگر انتظارها به روزهای آخر خود نزدیک شده و ما به زودی شاهد انتشار اندروید ۱۰ خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های پیکسل اعلام شده است. بر اساس اطلاعات جدید، نسخه جدید این سیستم‌عامل در ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. مسلما این تاریخ انتشار برای اندروید ۱۰ گوگل است، اما باید گوشی‌های دیگر شرکت‌ها زمان بیشتری برای بروزرسانی شدن صبر کنند.

اعلام تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰

این اطلاعات جدید درباره تاریخ دقیق انتشار رسمی اندروید ۱۰ از زبان دو تن از پشتیبانان مستقل گوگل گفته شده است. این دو فرد در جواب به سوال افرادی که از آن‌ها درباره زمان عرضه اندروید ۱۰ پرسیده بودند پاسخ دادند که تا هشت روز دیگر برای گوشی‌های پیکسل یک بروزرسانی نرم‌افزاری عظیم منتشر می‌شود. این دو تن به صورت غیرمنتظره‌ای خبر زنام انتشار اندروید ۱۰ را لو دادند. در ادامه تصاویری از پیام‌های این پشتیبانان را مشاهده می‌کنید:

فاش شدن تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰

فاش شدن تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰


بیشتر بخوانید: خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر 


این بروزرسانی‌ها مطمئنا برای همه گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار خواهند گرفت. از این دستگاه‌ها می‌توان به پیکسل ۳/ ۳ ایکس‌ال، پیکسل 3a/3a ایکس‌ال و حتی مدل قدیمی‌تر آن‌ها یعنی پیکسل ۲/۲ ایکس‌ال اشاره کرد. نکته شگفت‌آور این است که گوشی پیکسل ایکس‌ال اصلی که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد نیز از این سیستم‌عامل استفاده خواهد کرد. همچنین برای افرادی که به تازگی مدل‌های سری پیکسل راخریداری می‌کنند، دو سال بروزرسانی نرم‌افزاری و سه سال پشتیبانی امنیتی اهدا می‌شود.

در دهه گذشته ما شاهد استفاده از اسامی خوراکی‌های مختلف برای نسخه‌های اندروید بودیم. از این موارد می‌توان به اندروید ۱.۶ دونات، اندروید ۴.۴ کیت‌کت، اندروید ۵.۰-۵.۱ آبنبات و اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد. اما این بار گوگل اعلام کرده است که دیگر در نسخه بعدی اندروید خود از این اسامی استفاده نخواهد کرد. اسم نسخه بعدی این سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

افشای تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰ توسط پشتیبانان گوگل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار