افتتاح ۲۵ واحد مسکونی در عنبرآباد

امروز به مناسبت سومین روز از هفته دولت ۲۰ واحد مسکونی مددجویان و معلولان تحت حمایت بهزیستی و ۵ واحد مسکونی ویژه کمیته امداد در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سالاری زاده رییس بهزیستی شهرستان عنبرآباد در آیین افتتاح واحد‌های مددجویی گفت: ۲۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی و برای خانواده‌های دارای دو معلول و سایر مددجویان تحت پوشش بهزیستی احداث شده است

سالاری زاده افزود: برای احداث این واحد‌های مسکونی بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است که ۶ میلیارد تسهیلات بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

اواظهار داشت: از این تعداد،۵ واحد ویژه خانواده‌های دارای ۲ معلول، ۱۵ واحد برای سایر مددجویان است.

سالاری زاده اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه طبق تفاهم نامه منعقد شده با بسیج سازندگی سپاه عملیات احداث ۴۰ واحد به صورت مشارکتی برای مددجویان آغاز خواهد شد.

همچنین همزمان با هفته دولت  ۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال افتتاح و تحویل شد.

امیری رییس کمیته امداد عنبرآباد در این خصوص گفت:به مناسبت هفته دولت ۵ واحد مسکونی با زیربنای ۵۰ متر مربع در شهر عنبرآباد افتتاح و به مددجویان کمیته امداد تحویل شد.

او گفت:برای احداث هر واحد اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که در مجموع ۲ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این واحد‌ها هزینه شده است.

امیری گفت:همچنین اعتبار احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در سال ۹۸ تخصیص یافته که ۱۳۰ واحد در شهر و روستا‌های عنبرآباد در حال ساخت است

او بیان کرد:همچنین طبق تفاهم نامه با سپاه ۳۲ واحد مسکونی روستایی مددجویان با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در حال احداث است که بزودی به مددجویان تحویل خواهدشد.

انتهای پیام/ی

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد عنبرآباد

برچسب ها: مسکن ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.