مشاور عالی فرمانده کل سپاه

فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی محقق شده است/ بزرگترین نعمت ما داشتن ولایت است

سردار غیب‌پرور گفت: فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی که روزی در کشور گفته می‌شد اما باور نمی‌شد محقق شده است.

غیببه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب‌پرور مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین جشنواره کارمند تراز انقلاب که امروز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه حرکتی است که در صدر اسلام انجام شد و حکومت توحیدی را بر مبنای ولایت عرضه کرد.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم تصریح کرد: ما در این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد پستی و بلندی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم؛ روزی احزاب زمان اسلام بودند که کمر به نابودی اسلام بسته بودند و امروز احزاب مدرن همه ائتلاف کردند تا انقلاب کمر راست نکند.

و‌ی ادامه داد: ما وقتی از دفاع مقدس حرف می‌زنیم به این معنی است که شرایطی را داشتیم که دشمن ۸ سال به انقلاب فشار آورد اما در همان شرایط سخت که ۹۰ هزار شهید بسیجی تقدیم انقلاب شد که ۲۸ هزار نفر آن کارمندان دولت بودند دشمنان نتوانستند کاری کنند.

غیب‌پرور افزود: این دشمنی هنوز هم ادامه دارد و تا زمانی که انقلاب به حرکت طوفانی خود ادامه می‌دهد این دشمنی وجود خواهد داشت.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران درباره کارمند تزار انقلاب گفت: این که می‌گوییم کارمند تزار انقلاب، یعنی کارمند باید جایگاه خود را بشناسد و بداند باید حضور فعال در انقلاب داشته باشد.

وی با طرح این سوال که مگر می‌شود در این دوران زندگی کنیم و اطراف خود را نشناسیم، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ما نسخه‌ای داشتیم که اگر امروز آن را انجام ندهیم فتح حاصل نمی‌شود. این نسخه شامل ۳ بخش شناخت دشمن، شناخت پتانسیل خودی و شناخت جغرافیا و میدان عملیات است.

غیب‌پرور با با بیان اینکه بی‌شک بزرگترین نعمت ما داشتن ولایت است، ادامه داد: انسان‌های زیادی مانند شهید نواب صفوی از گذشته بودند که می‌خواستند تحت ولایت زندگی کنند و در این راستا تلاش کردند که نشد اما امروز خداوند این را محقق نموده است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر این موضوع که دشمنان ۴۰ سال چوب لای چرخ انقلاب می‌کنند و نمی‌گذارند مردم نفس بکشند، اظهار کرد: با همه دشمنی آنها مردم ما ایستاده‌اند.

وی به دوران زمان امام حسین(ع) اشاره و تصریح کرد: در زمان امام حسین(ع) امام بود اما یار نبود و کسانی که ادعای دینداری می‌کردند فقط زنده بودند، شاید در ذهن تداعی شود مگر می‌شود کسی دیندار باشد و نماز بخواند و در مقابل امام بایستد که باید جواب داد که بله می‌شود اما امروز در انقلاب جوانان و مردم کشور پای رهبر خود ایستاده‌اند.

غیب‌پرور با بیان اینکه هر روز در کشور بیش از ۱۰ طرح و نوآوری به محصول تبدیل می‌شود، گفت: نکته جالب این است که این همان ملتی است که در زمان رژیم منحوس سابق زنده بودند اما تحقیر می‌شدند.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران سومین مرحله از نسخه زمان انقلاب را شناخت جغرافیا و‌ میدان عملیات دانست و بیان کرد: کارمند در تراز انقلاب باید به این ۳ شرط توجه داشته باشد، کارمند در تراز انقلاب فردی است که حضوری فعال، ماهرانه و ایثارگرانه داشته باشد.

وی ادامه داد: واقعاً جای تاسف دارد که انسان برخی رفتارهای خیانت‌کارانه را می‌بیند.

غیب‌پرور درباره وظایف نهادهای حاکمیتی و مردم در برابر فساد گفت: نهادهای حاکمیتی در برابر فاسد وظیفه مشخصی دارند که آن هم خودپالایشی است چراکه حضور یک عنصر فاسد می‌تواند یک فضا را دچار خطر کند و ملت هم یک وظیفه مشخص دارد.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران گام بعدی در انقلاب اسلامی را استقرار دولت اسلامی عنوان کرد و افزود: ما این کار را درست در زمانی باید انجام دهیم که دشمنان تمام‌قد صف کشیده‌اند اما مطمئن هستیم که جوانان این انقلاب توان ایستادگی دارند.

وی افزود: اینکه جوانان پهپاد آمریکایی را در ارتفاع ۵۰ هزار پایی می‌زنند و با سر بالا در برابر دشمن به خصوص روباه پیر انگلیس می‌ایستند به پشتوانه شهداست.

غیب‌پرور با بیان اینکه دولتمردان باید روحیه انقلابی خود را دوباره بدست آورند، بیان کرد: ای کاش دولتمردان متوجه شوند مسیر اصلی ایستادن انقلابی بودن است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران در واکنش به سفر ظریف به فرانسه و حضور وی در محل نشست گروه جی ۷ گفت: من هیچ قضاوتی ندارم درباره اینکه یک دولتمرد ما در محل نشست گروه جی ۷ حضور پیدا می‌کند اما خدا کند این حضور از روی استیصال ‌و ضعف نباشد.

وی تاکید کرد: امروز فروپاشی آمریکا که روزی در کشور گفته می‌شد اما باور نمی‌شد یا رژیم صهیونیستی که دیگر نمی‌تواند مرزهای خود را حفظ کند محقق شده است.

غیب‌پرور در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: راه نجات ما خدمت کردن به مردم است و همه کارمندان باید بدانند که میانه میدان حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار