سردار سلیمانی:

«بسيج» محدود به مرز جغرافيای ايران نيست/ در تلاشیم در مسیر حرکتی بسیج تحول ایجاد کنیم

رئیس سازمان بسیج گفت: در تلاش هستیم در مسیر حرکتی بسیج تحول ایجاد کنیم تا بتوانیم مأموریت‌های متنوع را به خوبی پیش ببریم.

 به دنبال تحول در حرکت بسیج هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج که صبح امروز پنج شنبه در ستاد بسیج برگزار شد، گفت: پیروی انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ در عرصه جهان است که دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است.

وی بسیج را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و از سواحل مدیترانه تا عراق، سوریه و یمن شکل گرفته و استعداد عظیمی را به وجود آورده است.

سردار سلیمانی حضور سازمان یافته مردم در بسیج را بستری برای دستیابی به قله‌های رفیع دانست و گفت: با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری باید هر چه بیشتر از این ظرفیت عظیم و الهی بهره برداری کنیم.

وی افزود: در تلاش هستیم در مسیر حرکتی بسیج یک تحول ایجاد کنیم و اقدامات خوبی که توسط سردار غیب پرور صورت گرفته را با قدرت ادامه دهیم تا بتوانیم مأموریت‌های متنوع بسیج را به خوبی پیش ببریم.

رئیس سازمان بسیج مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مردم را راه موفقیت بسیج در مأموریت‌های متنوعی که بر عهده دارد دانست و گفت: تلاش داریم تا از سپاه‌های استانی برای تقویت بسیج استفاده و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح اعتلای بسیج را دنبال کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با عمل بتوانیم حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و سردار سلامی را پاسخ دهیم. در بسیج همه موضوعات و مأموریت‌ها اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری این مأموریت را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار