اتصال بخش راین به غرب استان تا دو ماه آینده

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با پایان یافتن قطعه محور راین به گلزار تا دو ماه آینده، بخش راین به غرب استان کرمان متصل می‌شود.

اتصال بخش راین به غرب استان تا دو ماه آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهر راین با اعلام اینکه قطعه پایانی محور راین به گلزار تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: با اتمام این محور، بخش راین به غرب استان کرمان متصل می‌شود.

او افزود: ۴ کیلومتر از این قطعه ۶ کیلومتری آسفالت شده و دو کیلومتر، شامل: احداث دو دستگاه پل ۴ متری و یک آب نما، باقی مانده است.

بلوردی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای احداث قطعه آخر محور راین به گلزار، ۳۱ میلیارد ریال است، پیشرفت فیزیکی آن را ۷۵ درصد عنوان کرد.

او در این جلسه از برگزاری مناقصه احداث محور تهرود به راین، پس از ابلاغ اعتبارات امسال خبر داد و افزود: ۱۵ کیلومتر از این محور به مناقصه گذاشته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با احداث محور تهرود به راین، عملا بخش راین به چهارراه ارتباطی جنوب، شرق، غرب و مرکز استان تبدیل می‌شود.

یکی از بحث هایی که در سال های اخیر مطرح بود واقع شدن در بن بست بخش راین بود که با بازشدن جاده جیرفت از طرف جاده سربیژن بخشی از این بن بست باز شده بود وبا باز شدن این اتصال نیز راین مرکز ارتباطات خواهد شد وامید است باعث رونق این منطقه گردشگری شود.

بخش تاریخی راین در حدود ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اتصال راین با غرب استان انجام می شود

برچسب ها: راین ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار