بسته اخبار نیروی انتظامی ۳۱شهریور ماه کرمان؛

کشف ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس کرمان/ دام قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف تانکر حامل ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در حال حرکت به سوی یکی از نقاط مرزی کشور بود، خبر داد.

کشف ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس کرمان/ دام قاچاق به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت در استان، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی"سه راهی راین" یک دستگاه تانکر را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی انجام شده متوجه شدند این کامیون حامل گازوئیل، اما تحت عنوان حمل هیدروکربن از تبریز به مرز میلک در حرکت است که از آن ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی آن به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: با توجه به ضرر و زیان گسترده خروج غیرمجاز سوخت از کشور، هرگونه مورد مشکوک در خصوص سوخت قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۴ راس گاو قاچاق که از طریق یک دستگاه اتوبوس در حال حمل بودند، خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق دام، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس مستقر در سه راهی راین، هنگام کنترل وسایل نقلیه یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند که در بازرسی از قسمت بار آن ۴ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد.

او افزود: ارزش ریالی این احشام ۱۵۰ میلیون ریالی بوده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان هم  از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۲۷ راس احشام در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی دستگیری دو نفر سارق احشام توسط ماموران کلانتری ۱۶ هماشهرف سارقان به ۲۷ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

او افزود: سوژه‌های انتخابی این سارقان دامداری‌هایی فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی مناسب بوده اند که می‌طلبد دامداران حتما از مکان‌های با حفاظ مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار