تعویض ناچ با حفره درون صفحه نمایش در گوشی‌های آینده LG +تصویر

به تازگی طراحی جدیدی از ال‌جی منتشر شده که در آن ناچ جای خود را به حفره درون صفحه نمایش داده است.

تعویض ناچ با حفره درون صفحه نمایش در گوشی‌های آینده LG +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ناچ برای اولین بار در سال گذشته با عرضه G7 ThinQ به گوشی‌های ال‌جی رسید. از آن موقع به بعد این طراحی جدید به بعضی از گوشی‌های میان‌رده نیز رسید. اما به تازگی یک طراحی جدید از این شرکت کره‌ای منتشر شده که در آن ال‌جی با ناچ خداحافظی کرده است.

جا‌به‌جایی ناچ با حفره درون صفحه نمایش 

بر اساس خبرها و تصاویر منتشر شده، ال‌جی در ۱۵ مارس یک طراحی جدید از گوشی نسل ‌آینده خود منتشر کرد که در آن اثری از ناچ قطره‌ای نبود. در این طراحی ناچ جای خود را به حفره بیضی شکل درون صفحه نمایش داده است. این الگو در تاریخ ۲۰ آوریل تائید شد، بنابراین ال‌جی می‌تواند در گوشی‌های آینده خود از آن استفاده کند. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

تعویض ناچ با حفره درون صفحه نمایش در گوشی‌های آینده LG +تصویر


بیشتر بخوانید: رونمایی از گوشی LG V60 ThinQ با دو صفحه نمایش در ۶ سپتامبر +فیلم


دستگاه پیش‌بینی شده‌ای که از ۱۴ زاویه مختلف نشان داده شده است، صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار نازک و تقریبا یکنواخت دارد و قاب فوقانی آن کمی نازک‌تر از سایرین است. مانند LG G8 ThinQ، این دستگاه دارای یک دوربین سلفی منفرد است و به نظر می‌رسد سنسورهای Time-of-Flight و مادون قرمز برای تشخیص چهره سه بعدی و حرکات Air Motion در کنار آن تعبیه شده‌اند. همه این‌ها درون یک حفره به شکل بیضی قرار دارند که تقریبا مشابه مدلی است که در گوشی گلکسی نوت ۱۰ دیده می‌شود.

مانند همیشه هیچ تضمینی وجود ندارد که ال‌جی از این الگو در گوشی‌های بعدی خود استفاده کند. البته به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تولید یک گوشی پرچمدار جدید با نمایشگر دوگانه است که در رویداد IFA در اوایل سپتامبر رونمایی خواهد شد. شایعات می‌گویند که این دستگاه می‌تواند نسخه 5G گوشی V60 ThinQ باشد که سومین نسل V ال‌جی را به نمایش می‌گذارد. در کل این طراحی جدید می‌تواند باعث شود دستگاه‌های آینده ال‌جی بتوانند طرفداران بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

صفحه نمایش جدید گوشی‌‎های ال‌جی دارای حفره درون نمایشگر هستند

برچسب ها: فناوری ، ال جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار