دروغ ترامپ بر مشکلات فرماندهان پنتاگون افزوده است

خطیب جمعه بلورد گفت: حدود دو هفته از ادعای دروغین ترامپ در سقوط پهباد ایرانی می‌گذرد و هنوز نتوانسته اطلاعات و شواهدی را در این مورد ارئه دهد، چون با حیثیت و اعتبار آمریکا مرتبط است و این دروغ ترامپ بر مشکلات فرماندهان پنتاگون هم افزوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام محمدی ، امام جمعه موقت بلورد سیرجان گفت: ایران اسلامی در حال تغییر دادن معادلات بین المللی است و نقش راهبردی مهمی را دارد و فراتر از معادله هواپیما در ازای هواپیما و کشتی در ازای کشتی است وایران و نظام اسلامی هژمونی(سلطه گری) غربی را در هم شکسته است.

وی افزود: حدود دو هفته از ادعای دروغین ترامپ در سقوط پهباد ایرانی می‌گذرد و هنوز نتوانسته اطلاعات و شواهدی را در این مورد ارئه دهد، چون با حیثیت و اعتبار آمریکا مرتبط است و این دروغ ترامپ بر مشکلات فرماندهان پنتاگون هم افزوده است.

حجت الاسلام محمدی گفت: این‌ها متعجب هستند که چگونه ایران موفق به ساخت پهباد‌هایی شده که می‌توانند بدون رهگیری اطلاعات کسب نموده و تصویر برداری کنندو چاره‌ای ندارند که در توهم و سردرگمی خوراک تبلیغاتی دروغ هم داشته باشند.

خطیب جمعه بلورد به ملاقات نایب رئیس دفتر سیاسی حماس جنبش مقامت فلسطین با مقام معظم  رهبری اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بحث اتحاد مسلمین و ایستادگی و مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها پیروزی را برای مردم فلسطین رقم زده و در آینده مردم فلسطین پیروز میدان مبارزه هستند.

وی آمریکا را دشمن همیشگی ملت‌های مظلوم و مسلمانان عنوان کرد و افزود: ایستادگی در مقابل ظلم و ستم ستمگران دستور اسلام است که استکبار جهانی شکست داده است و امروز هم شکست آمریکا و صهیونیست‌ها به خاطر همین مقاومت‌ها است.

حجت الاسلام محمدی از مقابله به مثل نیرو‌های سپاه در توقیف کشتی انگلیسی که قوانین بین المللی را رعایت نکرده بود و همچنین اقدام وزارت اطلاعالت در انهدام شبکه جاسوسی قدردانی کرد و دشمن را در مقابل عزم و اراده فرزندان ایران اسلامی شکست خورده دانست.

امام جمعه موقت بلورد در پایان خطبه‌ها ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق از مردم خواست در حفظ مراتع و منابع طبیعی همکاری کنند تا با سهل انکاری و غفلت سرمایه بی نظیر طبیعت و مراتع نابود نشود.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه بخش بلورد سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.