طرح‌های سرمایه گذاری گلخانه‌ای اعلام عمومی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه گلخانه را بعد از تامین زیرساخت‌ها رسما اعلام عمومی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد توسعه شهرک‌های کشاورزی استان در جمع اصحاب رسانه، گفت: میزان گلخانه‌های استان ۳۴۷ هکتار است و در جلسه امروز مقرر شد آب، زمین و زیرساخت حدود ۳۰۰ هکتار زمین به منظور ساخت گلخانه تامین شود و بعد از آن برای سرمایه گذاری اعلام عمومی خواهد شد.

او ادامه داد: از ۳۰۰ هکتار اعلام شده تصمیم گرفته شد آب منطقه‌ای نزدیک به ۲۰۰ هکتار در محل شهرک گلخانه‌ای درگز را تامین آب کند البته باید همه کمک کنیم تا تامین منابع مالی آن صورت گیرد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: متقاضیان زیادی از بخش خصوصی که دارای آب و زمین هستند، می‌توانند در این حوزه وارد شوند و به همین منظور مقرر شد تا دستگاه‌های متولی ظرف مدت ۱۵ روز جواب استعلامات لازم در حوزه گلخانه را به متقاضیان ارائه کنند.

رسولیان افزود: منابعی که از محل تبصره ۱۸ به حوزه کشاورزی در سال جاری اختصاص پیدا کرده است حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است که تقریبا همه این اعتبار به بخش گلخانه‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد تا این بخش توسعه پیدا کند.
 
انتهای پیام//ف.س

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش گلخانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار