جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جمع اساتید مطرح کرد؛

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل تمدن سازی در دیدگاه رهبری است

سردار سپهر گفت: اهمیت موضوع تعلیم و تربیت تا آنجاست که رهبر انقلاب اساتید و دانشجویان را پایه‌ریز تمدن نوین اسلامی دانستند و نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل تمدن‌سازی خطاب کردند.

نیروی انسانی مهم ترین عامل تمدن سازی در دیدگاه رهبری استبه گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم‌اندیشی مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور با اشاره به اهمیت اسلام به نقش معلمی و تعلیم، گفت: معلمی نقش بزرگ و شغل انبیا و ائمه است.

سردار سپهر در  ادامه فزود: اولین آیات نازل شده بر پیامبر اسلام نشانگر این است که صفت تعلیم دادن به خداوند متعال نسبت داده می‌شود.

وی  ضمن اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت تاکید کرد: در آیات و روایات مختلف تربیت و تعلیم انسان‌ها نقش خداوند سپس انبیا و ائمه و در نهایت معلمان است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اهمیت این موضوع تا آنجاست که مقام معظم رهبری هم اساتید و دانشجویان را پایه‌ریز تمدن نوین اسلامی دانستند و نیروی انسانی را مهمترین عامل تمدن‌سازی خطاب کردند.

سردار سپهر  بابیان اینکه به نسخه‌های جدید علمی و مراکز توانمدسازی اساتید در کشور نیاز داریم، گفت: باید هسته‌های مقاومت در دنیا تکثیر شود تا تفکر اسلام و بسیج در جهان اسلام تکثیر پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار