سخنرانی آیت الله محمدی گیلانی در جلسه انتخاب رهبری در سال ۶۸ +فیلم

به مناسبت سالگرد فوت آیت اللّه محمدی گیلانی، ویدئویی از سخنرانی وی در جلسه مربوط به تعیین انتخاب رهبری در سال ۶۸ را مشاهده می‌کنید.

آیت الله گیلانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز، هجدهم تیرماه، سالگرد فوت مرحوم آیت‌اللّه محمدی گیلانی بود؛ وی در دوران حیات خود پس از انقلاب مسئولیت‌های مهمی همچون ریاست دادگاه‌های انقلاب، دبیری شورای نگهبان و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان را در کارنامه خویش داشت.

به مناسبت سالگرد فوت آیت‌اللّه محمدی گیلانی، صفحه اینستاگرامی "درس و عبرت" از صفحات وابسته به دفتر رهبر انقلاب، ویدئویی از سخنرانی وی در جلسه مربوط به تعیین انتخاب رهبری در سال ۶۸ را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

هجدهم تیر، سالروز درگذشت آیت‌‌اللّه محمدی گیلانی از قضات شرع ابتدای انقلاب، دبیر سابق شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری است.‌ مرحوم آیت‌اللّه محمدی گیلانی از خبرگانی بود که در سال ۶۸ و در جریان تعیین رهبری جدید انقلاب، اعتقاد داشت رهبری حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بر مبنای قانون اساسی قبل از بازنگری هم امکان‌پذیر و مشروع بوده است که اظهارات وی را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.‌

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار