آیت‌الله دری نجف آبادی.

باید همه پشت سر رهبری که جانشین صالح امام است حرکت کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دردیداربا کمیته اجرایی اجلاسیه شهدای گمنام گفت: باید همه پشت سر رهبری که جانشین صالح امام است حرکت کنیم.

باید همه پشت سر رهبری که جانشین صالح امام است حرکت کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با اعضای کمیته اجرایی اجلاسیه شهدای گمنام ضمن تأکید برحفظ راه امام و شهدا و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها گفت: امروز باید همه پشت سر رهبری که جانشین صالح امام است حرکت کنیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: اجلاسیه شهدا فرصت مناسبی است تا شهدای گمنام و تمامی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را بهتر بشناسیم، اهداف آن را دنبال کنیم و نگهبان آرمان‌های آنان امام و رهبری باشیم.

شناسایی ۶ درصد شهدای گمنام مدفون در استان مرکزی

قبل از سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی، غدیر دبیر اجلاسیه شهدای گمنام ضمن ارائه گزارش عملکرد و امورات انجام شده گفت: ۱۵۶ شهید گمنام در استان مرکزی آرمیده اند که سه نفر آن‌ها شناسایی شده و قرار است در کنار این اجلاسیه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ارایه شود.

اجلاسیه شهدای گمنام ۱۷ مرداد امسال در سالن شهید ثامنی اراک برگزار می‌شود و در این راستا اعضای کمیته اجرایی این اجلاسیه شهدای گمنام صبح امروز با آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.