نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ترامپ بداند دوران بزن دررو گذشته است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کار بزرگی در شناسایی جریانات جاسوسی آمریکا در ایران انجام گرفته است، ایران سیلی محکمی به آمریکا زد.

خطبه های نماز جمعهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی امروز نماز جمعه اراک به نمونه هایی از روایات در مورد اهمیت قلب پرداخت و گفت: تقوا عامل معرفت و علم و حکمت است . هرکس تقوای الهی پیشه کند خدا برای او راه نجات قرار می دهد. اگر تقوا پیشه کنید خداوند به شما نور میدهد یعنی وقتی تقوا باشد قلب انسان آماده تفضلات خداوند میشود.

دری نجف‌آبادی افزود: کل عالم وجود، آینه برای تجلیات الهی است . تقوا برای این است که قلب پاک باشد تا تجلی الهی باشد.

وی با توجه به ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران نمونه این قلب ها را قلب دکتر چمران دانست. 

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه ۳۱ خرداد ماه ۹۸ در اراک گفت: راه ما راه امام حسین است. جوهر حیات ما باید جوهر حیات الهی و تقوایی باشد.

دری نجف آبادی افزود: جریان جاسوسی آمریکا در آسیا، ایران، اروپا و آفریقا وجود دارد و کار بزرگی در شناسایی جریانات جاسوسی آمریکا در ایران انجام گرفته است و ما از سربازان گمنام امام زمان سپاسگزاریم .

وی با بیان اینکه این کارها آمریکایی ها را گیج می کند و به آنها سیلی محکم می زند گفت : پهپاد آمریکایی در آسمان ایران به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد ولی برادران سپاهی آن را سرنگون کردند. درود بر سپاهیان ایران متشکریم.

امام جمعه اراک ادامه داد: آمریکایی ها بدانند اینجا سرزمین شیران است. اینجا سرزمین امام خمینی رهبر عزیز انقلاب و شهدای گرانقدر ماست. دیگر مانند  کودتای ۲۸ مرداد نیست که هر غلطی می‌خواهند بکنند.

وی اظهار داشت: رهبر می‌گویند دوران بزن دررو گذشته است. ترامپ گوش هایش را باز کند تا بازیچه دست نتانیاهو قرار نگیرد.

دری نجف آبادی گفت: ۸۳ میلیون مردم ما با وجود شرایط بد اقتصادی در برابر تجاوزات  یکپارچه ایستاده اند. ما پشت سر رهبری با قدرت ایستاده ایم و دفاع خواهیم کرد ما زیر بار ظلم نمی‌رویم.

وی در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اصناف کشور، انصاف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با مردم مدارا و محبت کنند چرا که همه مردم با هم برادر هستند و با یکدیگر در یک کشتی با یک هدف قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حجاب را جزء ضرورت‌های دین اسلام دانست و افزود: دستگاه های امنیتی و انتظامی موظف اند که در فضای عمومی با  بی بند و باری با قدرت برخورد کنند و بانوان حضرت فاطمه زهرا سلام الله را الگوی باعظمت خود قرار دهند.

 انتهای پیام / م

مردم  با وجود شرایط بد اقتصادی در برابر تجاوزات  یکپارچه ایستاده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.