فرماندار شهرستان بویراحمد:

ضعف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری بخش خصوصی است

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ضعف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

ضعف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری بخش خصوصی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه بازدید از آبشار یاسوج در جمع خبرنگاران، افزود: سالانه یک میلیارد تومان اعتبار به بخش گردشگری شهرستان بویراحمد تزریق می‌شود که این اعتبار نمی‌تواند پوشش کامل توسعه‌ای را رقم بزند.

کناری با بیان اینکه کارگروه‌ها و جلسات متعددی پیرامون توسعه گردشگری استان برگزار شده است، افزود: ارائه خدمات مطلوب در سطح شهرستان حضور پررنگ بخش خصوصی را طلب می‌کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد از هدف گذاری واگذاری چندین منطقه گردشگری به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: مشکلات اولیه گردشگری برطرف شده و ارتقای ۴۲ هزار متر مربعی فضای سبز را داشتیم.

وی افزود: توسعه و تجهیز بیش از پیش این ظرفیت‌ها مورد تاکید قرار دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه اسکان شبانه در آبشار یاسوج بر اساس مصوبات قبلی ممنوع، است، گفت: ایجاد پارکینگ و سامان دهی آبشار یاسوج عملیاتی و این مصوبه نیز اجرایی خواهد شد.

کناری با اشاره به اینکه بیشترین ظرفیت شهرستان بویراحمد گردشگری است، توضیح داد: بر اساس آمار‌های گردشگری، طی عید فطر سال جاری، ۴۰۰ هزار گردشگر در شهر یاسوج اسکان داشتند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها به نسبت اعتبارات تملک فراهم شده است،بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگر پذیری شهرستان بویراحمد، باید واگذاری به بخش خصوصی عملیاتی شده و اشتغال زایی و توسعه رونق محور‌های گردشگری محقق شود.

انتهای پیام/پ

ضعف گردشگری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.