رویترز خبر داد:

صعود قیمت نفت در پی خبر حمله به دو نفتکش

خبر حمله به دو نفت‌کش در دریای عمان، قیمت نفت در بازار‌های جهانی را ۲.۵ دلار بالا برد.

خبر حمله به دو نفتکش قیمت نفت را بیش از 2.5 دلار بالا بردبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز؛  امروز در بازار‌های جهانی قیمت نفت ۲.۵۸ دلار بالا رفت و هر بشکه نفت برنت به قیمت ۶۲ دلار و ۵۵ سنت به فروش می‌رود.
 
خبرگزاری رویترز نوشته است: درپی انتشار گزارش‌هایی از وقوع حادثه برای دو فروند نفت‌کش در خلیج عمان، بهای نفت خام برنت در بازار جهانی به میزان ۴ درصد افزایش یافت.

امروز شبکه خبری العالم به نقل از منابع محلی عمان اعلام کرده که ۲ انفجار مهیب در داخل دریای عمان به صورت پیاپی رخ داده است.

این منبع آگاه بیان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته دو نفت‌کش بزرگ حامل نفت خام هدف حمله قرار گرفته و این صدا‌های انفجار ناشی از این حمله بوده است.

خبرگزاری یونیوز هم گزارش داده که خدمه‌های این دو نفت‌کش ضمن درخواست کمک از بندرگاه‌های پاکستان و عمان درباره احتمال غرق شدن فوری یکی از این نفت‌کش‌ها هشدار داده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
یک بچه کوچک هم می فهمه که آتش زدن کشتی ها و خرابکاری در آبهای منطقه هر چه که باشد نقشه ترامپه چون سیاست چرخ دنده ای عمل می کنه یعنی دنده تحریم ها کارساز نشد حالا به این بهانه میخاد کنترل آبی منطقه را بدست بگیره البته اجرای آن بدست نوکر آمریکا ست (نتانیاهو) مردم دنیا بدانند که آمریکا شیطان بزرگ است و صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ما بی خودی نیست
البته سعودی ها هم در این ماجرا نقش دارند.
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
رهبر عزیز و دلسوز و مهربان
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
آبه این پیام را به ترامپ برسان که وجود آمریکا را مدیون رهبر عزیز ما هستید چون دستگیره ترمز ما بی ترمزها بدست رهبر فهیم انقلاب اسلامی است.
ما همه حججی ایم.
آخرین اخبار