پخش تعدادی تصویر و فیلم با موضوع روز قدس وفلسطین برای گردشگران خارجی در اصفهان

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان گفت: با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان گروه رسانه ای زیر پوشش این مدرسه علمیه، تعدادی تصویر و فیلم با موضوع روز قدس و مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین برای گردشگران خارجی به نمایش گذاشته شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام اخوان مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان افزود: با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان گروه رسانه‌ای زیر پوشش این مدرسه علمیه، تعدادی تصویر و فیلم با موضوع روز قدس و مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین برای گردشگران خارجی به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام اخوان با اشاره به اینکه همزمان با پخش این تصاویر مصاحبه‌هایی با موضوع مرگ با عزت و زندگی با ذلت نیز از گردشگران برای پخش در فضای مجازی از گردشگران گرفته شد افزود:گردشگران خارجی حاضر در میدان امام آرزوی صلح و دوستی برای مردمان سرزمین زیتون و حماسه کردند.

وی بااشاره به اینکه مدرسه علمیه ناصریه، قطب گردشگری معنوی اصفهان است گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوعاتی از جمله مسلمانان بزرگ‌ترین قربانبان تروریست، برگزاری کمپین‌های اعیادو مناسبت‌های مختلف مذهبی و بازیداز کتابخانه چند زبانه‌ای از جمله برنامه‌های مدرسه علمیه ناصریه به منظور آشنایی گردشگران خارجی با آموزه‌ها و احکام اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه با بیان اینکه در این مدرسه مبلغانی مسلط به زبان‌های چینی، فرانسه، انگلیسی، عربی و اسپانیایی به معرفی اسلام برای گردشگران می‌پردازند افزود: حقوق زن و حجاب، زندگی روحانیت، تروریست و آموزه‌های اسلامی از جمله موضوعاتی است که در غالب جلسات ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای با مبلغان اغلب توسط گردشگران پرسیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مبلغان این مدرسه از طریق فضای مجازی با گردشگران نیز در ارتباط هستند گفت: هم اکنون حدود ۳۰۰ گردشگر از طریق ایمیل با مبلغان در ارتباط هستند.

مدرسه علمیه ناصریه به دلیل قرارگیری در قلب مسجد امام اصفهان و حضور گردشگران خارجی در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مراکز تبلیغ مکتب تشییع تبدیل شده و پذیرای گردشگران از کشور‌های مختلف است.

انتهای پیام/م

 

پیوستن گردشگران خارجی به پویش حمایت از فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.