امام جمعه بوشهر:

روز قدس به نهضتی پویا در جهان تبدیل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روز قدس نهضتی پویاست و به حرکتی جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی بوشهری‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: روز قدس روز برائت از رژیم اشغالگر قدس به عنوان کانون شرارت در جهان است.

وی ادامه داد: حرکت الهی روز قدس از ایران اسلامی آغاز شد که در آینده جهانی می‌شود و سر انجام آن نابودی کانون شرارت و نجات مسلمانان جهان است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: دشمنان ایران همواره در صدد القای تفکر ناکارآمدی و ناامیدی به مردم هستند؛ کاری که غیر منطقی است، زیرا آن‌ها ۴۰ سال خواستند ایران نباشد، اما این کشور همچنان مقتدر و با صلابت پابرجا مانده و این خود موفقیتی بزرگ است.

آیت الله صفایی بوشهری نشستن بر سر میز مذاکره با آمریکایی‌ها را تسلیم در برابر آن‌ها عنوان کرد و گفت: ایران همواره اهل منطق و گفتگو با کشور‌های مختلف است، اما میز مذاکره با آمریکا میز تسلیم است، زیرا آن‌ها تنها به فکر سهم خواهی برای خود هستند؛ بنابراین مذاکره با آمریکا تعطیل است.

وی تصریح کرد: ایران به همه تعهد‌های خود در برجام عمل کرده، ولی طرف مقابل هیچگاه تمایل به ایفای تعهد‌های خود نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جامعه دانشگاهی، بیان کرد: جامعه دانشگاهی نیازمند جهش علمی فوق العاده است تا کشور بعد از خودکفایی و تولید علمی به مرجعیت علمی دست پیدا کند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: کشوری می‌تواند از اقتدار کافی برخوردار باشد که در علم و فناوری سرآمد باشد.

انتهای پیام/ک

روز قدس روز برائت از کانون شرارت جهان

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.