نه به معامله قرن/عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر :

انقلاب اسلامی ایران معادلات منطقه‌ای را تغییر داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تغییر معادلات منطقه‌ای با بهره گیری از انقلاب اسلامی ایران رخ داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی  در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر گفت: معادلات منطقه‌ای برای رژیم اشغالگر قدس تغییر کرده و تاب آوری آن‌ها در جنگ با جبهه مقاومت فلسطین به ۴۸ ساعت کاهش یافته است.

وی افزود: اگر روزی جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطینیان ۲۲ یا هشت روز طول می‌کشید در آخرین بار در ماه‌های اخیر این جنگ ۴۸ ساعته و با اعلام آتش بس از سوی رژیم اشغالگر قدس پایان یافت.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تغییر معادلات منطقه‌ای با بهره گیری از انقلاب اسلامی ایران رخ داده و اگر عده‌ای این تغییرات را نمی‌بینند باید بررسی کنند انقلاب اسلامی تا چه میزان در جهان نقش آفرینی داشته است.

حسینی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در بدو حرکت خود قصد تمام خاورمیانه را کرده بود که با روشنگری حضرت امام در اعلام روز جهانی حمایت از ملت مظلوم فلسطین این روند متوقف شد.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها در سال گذشته قصد تجزیه کردستان عراق و تشکیل پایگاهی جدید در نزدیکی مرز ایران داشتند که با حضور چند روزه سردار رشید اسلام در کردستان بدون پیاده کردن نیروی نظامی و تنها با راه گفتگو آن‌ها را هوشیار کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درباره مذاکره با آمریکا اگر تصور بر عقب نشینی و سازش باشد هزینه ایستادگی به مراتب پایین‌تر از تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آنان است.

حسینی بیان کرد: ترامپ تاریخ را نخوانده زیرا تاجری است که همواره در اندیشه کسب سود و منفعت است، وگرنه در صورت آشنایی کامل با ملت ایران باید می‌دانست با خبر راهی شدن ناو هواپیمابر به منطقه مردم همیشه مبارز ایران دچار ترس و اضطراب نمی‌شوند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ایران با سایر کشور‌ها فرق دارد و تاریخ باشکوه این کشور از جمله ایستادگی دلیران تنگستانی در برابر انگلیسی‌ها به‌خوبی گواه این ادعاست.

وی ادامه داد: در این زمینه فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب در دریا و خشکی و آرایش نظامی جمهوری اسلامی بود که نشان داد ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکایی‌ها موضوعی جدی است و این رویکرد آن‌ها را به عقب نشینی وادار کرد.

حسینی تاکید کرد: دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا تفاوتی با هم ندارند، ولی با این حال عده‌ای فکر می‌کنند دموکرات‌ها بیایند شرایط فرق می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر در موضوع هسته‌ای برابر آمریکا کوتاه بیاییم آن‌ها در ادامه دنبال مسایلی همچون فعالیت موشکی، حقوق بشر، حقوق زنان، حجاب و اسلام حواهند رفت.

وی گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند در همه امور ایران ورود پیدا کنند که ما باید با عزم راسخ و براساس پیمان با امام پرچم برافراشته انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم.

حسینی تصریح کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب در کمتر از ۲۲ سال دیگر غده سرطانی اسراییل برچیده و با افول آمریکا شاهد سرافرازی آزادی خواهان جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

هزینه ایستادگی به مراتب پایین‌تر از تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آمریکاست

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.