خطیب جمعه کرمان؛

استکبار می خواهد در معامله قرن فلسطینی ها آواره شوند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در آینده استکبار در نظر دارد معامله قرن را اجرا کنند گفت: این‌ها می خواهند اجازه ندهند که شش میلیون آواره فلسطین به کشورشان برگردند و همه گروه‌های مبارز فلسطین به ویژه حماس را خلع سلاح کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و در روز قدس ضمن توصیه به رعایت تقوی الهی گفت: ماه مبارک رمضان یکی از تمرینات مهم زندگی است که انسان دست به گناه نزند.

وی افزود:یکی از بحث‌های جدی در روز قیامت روسیاهی برخی افراد است که اعمالشان گرفتار سیاهی می شود.

امام جمعه کرمان گفت:صداقتها، امانت داری‌ها و رعایت تقوا و مواظب زبان بودن در این دنیا نتیجه اش روسفیدی در آن دنیاست.

امام جمعه کرمان افزود: از لحظه تولد تا پایان و زمان مرگ همه اعمال ما سنجیده می شود.

وی بیان داشت:نامه اعمال شامل هر عمل کوچک و بزرگی است که علاوه برآن که نامه فردی برای وی نوشته می‌شود، بلکه یک نامه اعمال قومی و عمومی هم برای افراد نوشته می شود.

امام جمعه کرمان بیان داشت: تجسم آنچه که در این دنیا انجام داده ایم می شود نامه اعمال ما و همیشه همراه ما است و اگر دیر متوجه و اقدام‌کنیم جز روسیاهان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک روز قدس گفت:یکی از یادگار‌های ارزشمند امام‌خمینی( ره) روز قدس است.

وی گفت:روز قدس ارزشمند است، چون دفاع از مظلوم است ،در تاریخ عبرت‌های زیادی وجود دارد یکی از آن عبرت‌ها قوم بنی اسرائیل است که از آن به عنوان نماد بدی‌ها و خیانت‌ها یاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه عنوان کرد:قوم بنی اسرائیل دست به قتل بهترین انسان‌های جهان زدند که همان پیغمبران بودند و به همین سبب بدترین قوم نامبرده شده است.

وی تصریح کرد:روحیه برتری جویی و نژاد پرستی یکی دیگر از عوامل نفرت و بدی مردم از اسرائیل است و چون خود را نژاد برتر می دانند از عوامل اصلی جنگ در دنیا هستند.

نماینده، ولی فقیه در کرمان گفت: در دو قرن اخیر استکبار جهانی و اعراب عاملان اصلی حمایت از اسرائیل هستند.

وی با بیان اینکه در آینده استکبار در نظر دارد معامله قرن را اجرا کنند گفت: این‌ها می خواهند اجازه ندهند که شش میلیون آواره فلسطین به کشورشان برگردند و همه گروه‌های مبارز فلسطین به ویژه حماس را خلع سلاح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: راهپیمایی امروز و گرامیداشت روز قدس اعتراض بر اینگونه رفتار‌های اسرائیل و ایادی کفر است.
انتهای پیام/ی

نماز جمعه روز قدس در کرمان

برچسب ها: قدس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.