نه به معامله قرن /مشاور رییس قوه قضاییه:

پایه اصلی سیاست های اسراییل یک گروه تروریستی بود/ با کمک فرانسه مدعی حقوق بشر، اسرائیل صاحب قدرت اتمی شد

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی گفت:بدون شک برجسته ترین عمل عبادی وسیاسی و انقلابی امت اسلامی راهپیمایی روز قدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام پورمحمدی مشاور رییس قوه قضاییه  وعضو جامعه روحانیت مبارز، در مراسم راهپیمایی روزقدس درجمع مردم کرمان گفت: روز قدس روز اسلام ،روز پیامبر اسلام  و روزی است که بدون شک برجسته ترین عمل عبادی وسیاسی و انقلابی امت اسلامی است.

وی افزود: روزه داران شب زنده داران بعد از یک ماه صیام و قیام در این روز و در حین روزه داری با حرکتی هماهنگ و منسجم دریک جریان طوفنده و انقلابی باهدف های روشن ، شفاف و نگاهی به آینده با آرمان های بزرگ همه باهم برای یک هدف حرکت وفریاد می کشند.

وی بیان داشت:اراده ها محکم وقدم ها استواربرمی داریم ودرود بران مرد بزرگ خدا وپیر روشن ضمیر امام بزرگوارمان که بانفس پاکش والهامات غیب گونه اش این حرکت بزرگ الهی وانقلابی وسیاسی را پیش پای امت اسلامی قرار داد و ما بیش از۴ دهه است ازاین چشمه سار هدایت و روشنایی سیراب می شویم.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت : برای رهبر بزرگ مان که این راه افتخار آفرین را با فرهیختگی وهوشمندی وصلابت تداوم بخشیده و مسیر امت اسلام راهمچنان قوی ومنسجم استوار داشتند درود می فرستیم.

وی ضمن قدردانی از مردم برای این حرکت پر شور اظهارداشت:  شمامردم باحضورباشکوه و حماسه آفرین باصدای بلند وفریاد رسا این جریان خون بار اما عزت آفرین و افتخارآمیز را زنده نگه داشتید.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: در این روز شاید بهترین کار  مروری بر اتفاقی که در این نقطه حساس جغرافیای جهان اتفاق افتاده است، باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی های چندساله روزقدس با ابتکارامام خمینی (ره) گفت:  ماهمچنان نیازمند آگاهی دقیق از اتفاقی هستیم که رخ داده  اینکه چرا بعد۱۴۰سال از مقدمه چینی برای اشغال فلسطین وتشکیل دولت اسراییل بحث معامله قرن مطرح شده  است خود سوال بزرگی است که نیاز به پاسخ دارد.

مشاور رییس قوه قضاییه با بیان اینکه  ساز و کار ،سر وصدا ، جلسه وکنفرانس وتوافق نامه وتمهیدات آشکار و پنهان زیادی برای مسئله فلسطین تشکیل شده است افزود:ما برای ادامه حرکت بیشتر به این اطلاعات نیاز داریم که مسئله فلسطین واقعا چیست؟

وی افزود:۴هزارسال قبل حضرت ابراهیم از سومر در بین النهرین حرکت خود را برای اقامت در بیت مقدس آغاز و بعدحرکت کنعانیان و بعد حضور حضرت سلیمان ،یوسف وداوود  دراین نقطه از کره زمین  تاریخ بسیار جالب و الهام بخشی را ایجاد کرده است.

مشاور قوه قصاییه گفت :بنی اسرائیل دوره ای را در این سرزمین سکونت داشتند تا حضرت موسی(ع)  و بعد میلاد مسیح رخ می دهد و این منطقه مرکزد یانت مسیح می شود و در زمان  تولد اسلام همان قرن اول بیت المقدس وسرزمین فلسطین توسط مسلمانان بدون جنگ فتح می شود.

وی افزود: بسیاری مسیحیان ویهود با آغوش بازبعضا اسلام راپذیرفته و آنجا سرزمینی باحاکمیت اسلامی برپا می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به ۹قرن قبل واتفاقات آن زمان بیان داشت: صلیبی ها در این زمان از منطقه روم شرقی و اروپا هجمه به فلسطین را  آغاز و نزدیک ۱۹۰سال باجنگ صلیبی بر فلسطین مسلط می شوند وقتل عام های بزرگی دراین نقطه رخ می دهد.

وی اظهارداشت: در سال ۱۱۸۷میلادی حدود ۸۳۰سال قبل صلاح الدین ایوبی فرمانده اسلامی مجددا برفلسطین مسلط وحاکمیت اسلام مجدد  تا اخر قرن۱۹میلادی تداوم پیدا می کند.

وی گفت: تا حدود ۱۵۰سال قبل حاکمیت یکپارچه در اختیار مسلمانان بوداما انگلستان در این زمان بدنبال سیاست استعماری بود و توانست بربرخی سرزمین های اسلامی ، چین وهندمسلط شود اما دراین زمان نیاز به مرکزیتی برای حضور مستقیم داشتند که بعد از طراحی های مختلف وتصمیم گیری های خاص فلسطین را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام پور محمدی بیان داشت: اولین آبادی صهیونیست نشین عالم حدود ۱۵۰سال قبل در فلسطین تشکیل می شود و ازاین به بعد سرمایه گذاران یهودی تلاش می کنند با پول مردم یهودیان  را به این سرزمین کوچ می دهند.

مشاور رییس قوه قضاییه افزود: تا اول قرن بیست حدود ۲۰سال قبل از اروپای شرقی ۲۵هزاریهودی  رامی فرستند به این سرزمین و بعداولین کنگره یهودی تشکیل وبرنامه یهود را اعلام وسازمان جهانی صهیونیزم را تشکیل می دهند .

وی تصریح کرد: با اعلام تاریخ هایی که مطرح شد می خواهیم به نتایج عجیبی برسیم  که باید سیر تاریخی آن را دنبال کرد، اما چندسال بعد از مهاجرت اول دوباره مهاجرت بزرگی رخ داده و یهودیان از نقاط مختلف به اجبار به فلسطین کوچ می کنند و جالب اینکه دراین زمان ۶ درصد مردم فلسطین  یهودی ها بودند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به پایه گذاری تل اویو در ابتدای قرن ۲۰اظهارداشت: بالفور وزیرخارجه انگلیس قبل جنگ جهانی اول اعلام کرد ما از تشکیل دولت یهودی در فلسطین حمایت می کنیم که ۱۰۲سال قبل بود و رییس جمهور وقت آمریکا نیزاز این طرح حمایت کرد.

وی بیان داشت: اولین کسانی که به قدس حمله کردند انگلیسی ها بودند و فرمانده آن حمله اعلام می کند امروز پایان جنگ صلیبی را اعلام می کنم ومنظورش این بود که با آغاز جنگ های صلیبی که حکومت به مسلمین رسید  حالا نوبت پایان این حکومت است.

وی به موج سوم مهاجرت های یهودیان به فلسطین اشاره وگفت: در مهاجرت سوم یهود به ارض مقدس زمین هایی که خریده شد کلا۳درصد زمین های فلسطینان بود .

حجت الاسلام پورمحمدی بیان داشت: رکن سیاسی دولت اسراییل وپایه اصلی سیاست های اسراییل یک گروه تروریستی بود که همان حزب کارگر است که درابتدا با فعالیت گروه خشنی از یهودیان بنا نهاده شد.

وی تاکید کرد: نزدیک ۸۰درصد فلسطین را مسلمانان وبقیه عرب مسیحی واندکی یهودی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به موج چهارم مهاجرت یهود که ۶۷هزارنفربودند اظهارداشت: باهمه حرفها دراین موج مهاجرت، جمعیت یهود۱۶درصدمی شود وتا آخر۱۳۳۹(آغازجنگ جهانی دوم) موج پنجم مهاجرت اتفاق می افتد وجمعیت یهود۳۰درصد می شود ودرهمین زمان است که گروه دوم مسلح مخفی نیز تشکیل می شود وشعارشان برخورد خشن با مسلمانان برای تصاحب روستاها بود.

وی بیان داشت: این گروه پایه گذار حزب لیکود در اسراییل است ودرکنار گروه تروریستی اول که پایه حزب کارگر این رژیم است اینها اساس یک دولت راتشکیل می دهند.

پورمحمدی با اشاره به موج شهادت های بزرگ مسلمین درفلسطین در دوران مختلف توسط این گروههای خشن گفت: تاپایان جنگ جهانی دوم که بنا به ادعای یهودی ها حزب نازیسم وهیتلر کوره های انسان سوزی یهودیان را راه انداخته اند وبرای فرار از هولوکاست که درجای خود باید موشکافی بشود در همین سال مظلوم نمایی برای یهود شروع شده و دو سال بعد دولت یهود را تشکیل می دهند.

وی افزود: تمام این مسایل درحالی است که ۵۶درصد سرزمین فلسطین را یهود گرفته اند و۲۵۰فلسطینی قتل عام و۲۰۰هزار فلسطینی را آواره می کنند وبه  رسمیت شناختن اسراییل را در سرزمین های تصرفی آغاز می کنند.

مشاور رییس قوه قضاییه گفت: در۱۹۵۷یعنی ۹سال بعد تشکیل دولت غاصب اسراییل با کمک دولت فرانسه به عنوان مدعی حقوق بشر اولین نیروگاه اتمی اسراییل را در این منطقه ساخته ورژیم اشغالگر صاحب قدرت اتمی می شود ،یعنی با کمک دولت فرانسه اسراییل صاحب قدرت اتمی می شود.

وی افزود :امروز کل جمعیت فلسطین ۹میلیون نفر است که ۶میلیون آواره و۳میلیون نفر تحت فشار دولت اسراییل دراراضی اشغالی هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان داشت: در تاریخ یهود جنایت و غارت فراوان رخ داده است وحالا با ملتی آواره درمقابل ظلم وستمی بزرگ بنام اصل تمدن وحقوق بشر مواجه هستیم.

وی با اشاره به آیاتی ازقران درخصوص زیاده خواهی های یهود اظهارداشت: چرا مسئله صهیونیست اهمیت دارد برای اینکه غرب و نظام سرمایه داری و غرب حاضر است شیشه عمرش را در اختیار این دولت غاصب قرار دهد.

وی  بااشاره به انتقاد های قرآنی از بنی اسرائیل گفت: هیچ پیامبر وقومی به اندازه قوم یهود وبنی اسراییل درقرآن نامشان برده نشده است واز این رو شناسایی خصوصیت این قوم اهمیت دارد.

وی با اشاره به خصوصیت نژادپرستی قوم یهود افزود: بنی اسرائیل خود را به عنوان قوم برتر دنیا می شناسد و اگر امروز کل یهود دنیا۱۸میلیون نفرند که در اسراییل و امریکا و بقیه دنیا پخش شده اند اما آنان با هیچ قومی جزخودشان  ازدواج نمی کنند وادعا دارند ما نژاد برترهستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: موسس تفکرات مادی گرای امروز  یهود یان هستند وهمچنین بزرگ ترین فیلسوف های قرن یهودی هستند که خود اشاره به ویژگی های خاص امت یهود دارد.

وی افزود : یهودیان اعتقاد دارند زندگی و جاودانگی در اختیارماست ومستقل از اراده ودستور والهامات الهی کارمی کنیم و قرآن در جواب آنها که می گوید یدالله مغلوله، می گوید دست وپای شما بسته باد و لعنت بر این قوم باد که این اشاره تضاد بزرگ فرهنگی با فرهنگ قرآن است و تنها یهودهستند که با گفته های قرآن مخالف هستند .

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه دلبستگی شدید به دنیا از ویژگی های بارز یهود است  به سیستم ربوی در میان یهود اشاره کرد وگفت: مدعی این سیستم های رباخوار یهودیان هستند وحتی روحانیون دین شان رباخواربود وتوسط آنان ربا ورباخواری توصیه می شد.

 

وی افزود: درطول تاریخ یهود بیشترین دشمنی را با مومنین داشتند وفساد وآتش افروزی ازدیگر ویژگی های آنان است.

مشاور ریاست قوه قضائیه بیان داشت: عهدشکنی وپیمان شکنی هویت یهودیان است وقرآن نیز به این خصوصیت آنان اشاره کرده است .

وی افزود: اگرامروز ما با یهود وصهیونیزم مبارزه می کنیم در واقع  با تمدن استکباری در حال مبارزه هستیم، جنگ عظیم تمدنی است نه جنگ با عده خاص و این اراده ملت بزرگ ایران است که این راه را آغاز و این مسئله را هر روز بیش ازگذشته دنبال می کند.

 
انتهای پیام/ی

سفر مشاور رییس قوه قضاییه به کرمان

برچسب ها: قوه قضاییه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.