نه به معامله قرن/سخنگوی سپاه:

نامگذاری روز جهانی قدس و آغاز سریال‌های شکست رژیم صهیونیستی

سخنگوی سپاه گفت: نامگذاری روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز سریال‌های شکست رژیم صهیونیستی را رقم زد.

ملت فلسطین گزینه مقاومت را برگزیده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار کرد: نامگذاری روز جهانی قدس و حمایت از مردم توسط ایران سرنوشت میدان را به نفع محور مقاومت و مظلومان دنیا تغییر داد و آغاز سریال‌های شکست رژیم صهیونیستی را رقم زد.

وی تصریح کرد: در جنگ سی و سه روزه که یک نقطه عطف در مقاومت است یک گروه کوچک با ایمانی قوی و استراتژی متفاوت، رویارویی با رژیم پوشالی صهیونیستی را تمرین کرد و نشان داد آن تصویری که از آن‌ها ساخته شده است واقعیت ندارد.

رمضان شریف گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس بزرگترین دستاوردی که داشته است این است که رژیم صهیونیستی از دستیابی به دستاورد‌های بزرگ جا مانده است.

وی با بیان اینکه آرمان بزرگ آن‌ها طبق طراحی پرچم شان، دسترسی به سرزمین از نیل تا فرات بوده است، اظهار کرد: نه تنها این موضوع رنگ باخت بلکه باعث شد در این سرزمینی که اشغال کردند از ترسشان دیوار بتنی بکشند، اما این دیوار هم نمی‌تواند برای آن‌ها امنیتی بیاورد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: مردم فلسطین مردمی هستند که سال‌ها در محاصره هستند و با نداشته هاشان با تمام داشته‌های اسراییل می‌جنگند و البته که امروز وضعیت این مردم مظلوم بسیار بهتر از سال‌های قبل است.

وی اضافه کرد: فلسطینی‌ها تا قبل از انقلاب اسلامی نگاهشان به قومیت‌های عرب و حمایت‌های کشور‌های عربی بود، اما بعد از انقلاب محور فلسطین گزینه مقاومت و ایستادگی را به جای مذاکره و مماشات انتخاب کرده است و همین رمز موفقیت آن‌ها خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: اگر دقیق نگاه کنیم بعد از جنگ سی و سه روزه یکی از تحلیلگران آمریکایی پیشنهاد داد شما می‌توانید با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اختلاف امنیت دوباره‌ای را برای خود دست و پا کنید و داعش را با همین هدف راه اندازی کردند.

وی ادامه داد: اما امروز به برکت ایستادگی و نیرو‌های مردمی انقلاب اسلامی و عملیات‌های مستشاری بساط داعش جمع شده‌است و امروز صهیونیستی هاو آمریکایی‌ها هستند که دوباره به درد سر افتاده اند.

رمضان شریف تصریح کرد: اگر ترامپ امروز معامله قرن را مطرح می‌کند برای امیدواری و امنیت دوباره به اسراییل است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: اسراییلی‌ها امروز در بدترین شرایط به سر می‌برند، دست هایشان خالی است و فقط سر و صدایی بیش ندارند و آن هم طبل تو خالی است.

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره برای تقویت جبهه مقاومت است چرا که هر توطئه‌ای بر علیه ما صورت بگیرد لابی صعیونیست‌ها علت اصلی آن‌ها است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا ایجاد ناامنی بکنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تا زمانی که اسراییل، این غده سرطانی در منطقه وجود دارد هیچ کدام از کشور‌های منطقه روی آرامش را نخواهند دید، گفت: آمریکایی‌ها در آینده نزدیک و به میزبانی کشور بحرین تلاش می‌کنند تا با وعده‌هایی سر خرمن با نام معامله قرن مساله فلسطین و اسراییل را حل کند.

رمضان شریف ادامه داد: واقعا آن‌ها در این مذاکرات به دنبال چه هستند؟ با وعده‌هایی مانند شغل و مباحث اقتصادی به دنبال اهداف شوم خود هستند خوشبختانه تمام مردم فلسطین این مذاکره را رد کرده اند و نه به این معامله محور شعار‌های امسال راهپیمایی روز قدس در جهان بود.

وی بیان کرد: امروز کسانی که ادعای رهبری کشور‌های عربی را دارند کوچکترین کشور عربی یعنی یمن را زیر اماج حملات و بمباران قرار دادند و مردم بی دفاع را می‌کشند و این عین رفتاری است که اسراییل با مردم فلسطین انجام می‌دهد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: قطعا آینده از آن کسانی است که با عزم راسخ برای هدفشان تلاش می‌کنند و این وعده الهی است و این را مردمان محور مقاومت به خوبی می‌دانند.

وی افزود: رمز موفقیت ما اطلاعت از رهبری است و در این چهل سال گذشته این موضوع مهم به ما ثابت شده است و این را باید به نسل جدید یادآوری کنیم که ما چطور توانستیم با دستان خالی برنده باشیم و این فرهنگ دفاع مقدس باید در پنجمین دهه انقلاب هم دستور کار جوانان این ملت باشد.

انتهای پیام/چ

صحبت های سخنگوی سپاه در شیراز

برچسب ها: قدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.