نه به معامله قرن؛

کلیمیان شیراز همدوش مردم در روز قدس

کلیمیان شیراز با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت شان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلیمیان شیراز همگام با مردم کشور و استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند. آن‌ها آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم اشغالگر صهیونستی فریاد زدند.

هیات مدیره انجمن کلیمیان شیراز در پیامی از همگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده بود و با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس منشاء ظلم ستیزی دارد اعلام کرده بود ایرانیان کلیمی امسال پرشورتر از گذشته در آن شرکت می‌کنند.
در این پیام آمده است: جامعه ایرانیان کلیمی، خود را جزو لاینفکی از ملت بزرگ ایران می‌دانند چرا که همه ما دارای تاریخ مشترک و آینده‌ای مشترک هستیم.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: ما ایرانیان کلیمی همواره در تمام وقایع و مناسبت‌ها مشارکت داشته‌ایم و مسلماً امسال در راهپیمایی روز قدس که منشأ ظلم ستیزی دارد پر شورتر از سال‌های گذشته، حضور خواهیم داشت.

امسال با توجه به عهدشکنی‌های آمریکا و نقض برجام، به نمایش گذاشتن وحدت بین تمام اقوام ایران زمین و مذاهب توحیدی و همچنین به نمایش گذاشتن روحیه ظلم ستیزی اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام/چ

راهپیمایی کلیمیان شیراز در روز قدس

برچسب ها: قدس ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.