نه به معامله قرن؛

معامله قرن یعنی سرپوش گذاشتن بر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : معامله قرن یعنی سرپوش گذاشتن بر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در جمع مردم اصفهان گفت : یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی روز قدس است و این حضور با زبان روزه لبیک به مقام معظم رهبری است ؛ امروز از این دستاورد دفاع جانانه کردید. 
وی بیان کرد: 71 سال است صهیونیست غاصب ، غده سرطانی را  در قبله اول مسلمین ایجاد کرده است،جنایات ده ها مزدور استکباری در این سال ها همواره ادامه داشته ؛ صد ها قطعنامه برای صهیونیست ها  پوچ و باطل بوده است. 

 وی بیان کرد: در تیر ماه اجلاسی را با کشور های مرتجع با عنوان معامله قرن تشکیل دادند؛ معامله قرن یعنی تثبیت اسرائیل ، یعنی ایجاد امنیت برای صهیونیست ؛ معالمه قرن یعنی سرپوش گذاشتن روی شکست های پی در پی آمریکا و سرپوش گذاشتن بر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل ،که البته آنها مطمئن باشند که این شعار همواره ادامه خواهد داشت. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : افتخار مجلس دهم در پاسخ به توطئه آمریکا ، تصویب پایتختی قدس شریف است که مورد تایید و حمایت همه گروه‌های فلسطینی قرار گرفت.

 سالک بیان کرد: معامله قرن پوششی است با اهداف نابود کردن فلسطین و تثبیت اسرائیل، ایجاد امنیت برای صهیونیسم بین‌المللی، جلوگیری از بازگشت آوارگان فلسطینی، سرپوش گذاشتن روی شکست‌های پیاپی آمریکا و اسرائیل در منطقه و ایجاد رابطه بین سران خودفروخته عرب با صهیونیست‌ها 

نماینده مردم اصفهان گفت : مردم امروز با راهپیمایی در ۹۵۰ نقطه ، شکست معامله قرن و حمایت از حقوق مردم فلسطین را اعلام می‌کنند‌؛ افول اسرائیل را در کمتر از ۲۵ سال آینده خواهیم دید.  

وی بیان کرد: به ترامپ و نتانیاهو اعلام می‌کنیم سرنوشت شما مثل همه سران مزدور منطقه خواهد بود و این ثمره مقاومت است ؛ بعد از فروپاشی شوروی حالا جهان به دو قطبی اسلام و استکبار تقسیم شده و قطعا اسلام ناب بر همه مکاتب و ... پیروز است.

سالک گفت :  اسرائیل امروز در محاصره جبهه مقاومت است و ما به مرزهای آن رسیده‌ایم؛ دوران هجوم و عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است.

نماینده مردم اصفهان گفت:   یمن که قرار بود سه روزه اشغال شود چهار سال است در برابر سعودی ها مقاومت کرده و این نمونه‌ای از پیروزی مقاومت است؛ آینده از آن اسلام و مستضعفین و ملت های مسلمان است.

سالک اظهار داشت: بن سلمان دیروز اعلام کرد مرکز فرماندهی خود را به مکه می‌برد، گفت: ان شالله مسجدالحرام و مسجد الاقصی از لوث حضور مستکبران پاک سازی خواهد شد.

وی خطاب به ترامپ و نتانیاهو گفت: در جریان راه حل‌های معامله قرن باید بگوییم مرکز فرماندهی سنت کام در منطقه با بیش از 173 پایگاه آمریکایی در مقابل موشک‌های نقطه زن ما قرار دارند و هر حرکتی کنند تل آویو نابود خواهد شد. شما ملت غیور منتخب حضرت حق هستید و در صحنه دفاع از اسلام حضور دارید.



انتهای پیام /س 

برچسب ها: قدس ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.