نه به معامله قرن ؛

موج خروشان همبستگی مردم شهر آیت الله نایینی در روز قدس

مردم ولایی و انقلابی نایین با حضور پرشور حماسه‌ای دیگر خلق و نفرت و انزجار خود را از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از دقایقی پیش مردم مؤمن و شهید پرور شهرستان نایین همراه با سایر مسلمانان جهان هم‌صدا و همراه با مردم مظلوم فلسطین با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

مردم مؤمن و روزه‌دار نایین امروز برای تحقق آرمان‌های جهان اسلامی و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند تا انزجار و تنفر خود را از جنایتکاران جهان اسلام نشان دهند.

مشت‌های گره کرده مردم روزه دار نایین در گرمای کم‌سابقه برای «معامله نافرجام قرن» بردهان استکبارجهانی و اسرائیل خائن کوبیده شد.
شعارهایی، چون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» پاسخ محکم به کودک‌کشی و نسل‌کشی سربازان متجاوز رژیم غاصی صهیونیستی بود که قرص و محکم از حنجره مردم روزه‌دار بیرون می‌آمد.

امروز مردم نایین، پیر و جوان برای حمایت از فلسطین و لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب برای یک هدف مشترک به خیابان آمده بودند.

از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که یک پای خود را برای دفاع از این مرز و بوم از دست داده بود در حاشیه راهپیمایی به   به  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هرسال در راهپیمایی شرکت می‌کنم و دوست دارم تا زمانی که توان راه رفتن دارم، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار دهم.
وی افزود: لبیک گویان به امر رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حقوق مردم فلسطین همیشه در صحنه هستیم.

یکی از این دختران نوجوان و روزه اولی که به همراه مادر خود به راهپیمایی آمده بود به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با اومدنم به راهپیمایی میخوام به کودکان فلسطین بگم که ما مردم ایران همیشه در کنار شما هستیم و از خدا می‌خواهم که هرچه سریعتر شر اسرائیل را از سر کودکان و نوجوانان فلسطینی کم کند تا آن‌ها هم بتوانند مثل من درس بخوانند و در آینده کشور خودشان سهمی داشته باشند.

در راهپیمایی روز قدس طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ روز قدس امسال از هرسالی مهمتر است همه بودند، از ورزشکارانی که لباس‌های مشکی و سفید خود را به تن کرده و در گرمای کویری رژه می‌رفتند تا بسیجیانی که در این گرما با لباس‌های بسجی شعار می‌دادند.

امروز دیده شدند کسانیکه با ویلچر و به زحمت هم‌پای بقیه راهپیمایان حرکت می‌کردند و ندای آزادخواهی مردم مظلوم فلسطین را از نصف جهان سر می‌دادند.
امروز همه آمده بودند و همه برای آزادی قدس شریف یک صدا فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/م

 

حضور گسترده مردم نایین در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: راهپیمایی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.