نه به معامله قرن/ وزیر دفاع در زنجان :

طرح آمریکایی- صهیونیستی معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد/با هر عاملی که حیات ملت ایران را به خطر بیندازد مقابله می‌کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه با هوشیاری جوامع مسلمان طرح آمریکایی- صهیونیستی معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد گفت:با هر عاملی که حیات ملت ایران را به خطر بیندازد، مقابله می‌کنیم.
 
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز در جمع نمازگزاران زنجانی گفت:مردم فلسطین مصداق مظلوم اند و رژیم صهیونیستی از برجسته‌ترین مصادیق ظالم است و ما امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس به توصیه‌های رهبر عزیزمان در حمایت از مظلوم عمل می‌کنیم.

وزیر دفاع ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد تفرقه در بین جوامع مسلمان اهداف اولیه خود را که همان ایجاد رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بود محقق کنند.

وی با بیان اینکه لابی‌های صهیونیستی در راستای حمایت از این رژیم در تلاشند تا اجازه فشار به این رژیم غاصب را ندهند، تصریح کرد: با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل، این توطئه شکست خورده است.

 
با هوشیاری جوامع مسلمان طرح آمریکایی- صهیونیستی معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد
 
 
وزیر دفاع و پستیبانی نیروهای مسلح  اقدامات استکبار و داعش در سوریه و عراق را در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و آسایش و امنیت برای اسراییل  بر شمرد و گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی وهوشیاری مردم سوریه  و عراق و حمایت مردم ایران  داعش شکست خورد.
 
وی تصریح کرد: طرحی که امروزه به عنوان معامله قرن توسط آمریکا مطرح شده و با کمک کشور‌های مرتجع عربی که در پشت پرده به دنبال خیانت به آرمان‌های مردم فلسطین هستند با هوشیاری جوامع مسلمان با شکست مواجه خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی ادامه داد:فشار‌ها و سختگیری‌ها علیه ملت ایران بیربط با موضوع معامله قرن نیست وطراجان این تفکر می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران و نهضت مقاومت است که می‌تواند هوشیاری در مردم جهان را ایجاد کند تا معامله قرن به شکست بیانجامد.

با هوشیاری جوامع مسلمان طرح آمریکایی- صهیونیستی معامله قرن با شکست مواجه می شود

وی تصریح کرد:اما آمریکایی‌ها کور خواندند کشور ما قدرتمند و صاحب ظرفیت‌های مختلف است و هرگاه اراده کنیم از همه ظرفیت‌های خود در جهت دفع توطئه‌های دشمنان استفاده می‌کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی گفت:ما نشان دادیم در چهل سال گذشته به دنبال جنگ نبودیم و به هیچ کشوری تجاوز نکردیم، اما هر جا مورد تجاوز قرار گرفتیم با قاطعیت آن را سرکوب کردیم.

وزیر دفاع تصریح کرد:آمریکایی‌ها به دنبال یاس و ناامیدی مردم ایران هستند، اما مردم ما در روز ۲۲ بهمن و روز قدس امسال نشان دادند که متحد و منسجم در مقابل مشکلات ایستاده اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی گفت: تحلیل واقع بینانه برخی از بی ثباتی‌های اخیر در منطقه این است که چه کسی از این بی ثباتی‌ها سود می‌برد؛ ده‌ها دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین سود را از این بی ثباتی‌ها می‌برند، چون آمریکا صادر کننده نفت است و بی ثباتی‌ها باعث افزایش قیمت نفت می‌شود.

وی افزود: اسرائیل همیشه دنبال درگیری در سایر مناطق دنیاست تا در سایه این درگیریهادر آرامش باشد، اما اسراییل و آمریکا بدانند هر آنچه که حیات ملت بزرگ ایران را به خطر بیاندازد پذیرفتنی نیست و حیات و رفاه ملت ایران را با تمام توان حفظ خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلج با بیان اینکه دشمن در برهه‌های مختلف در صدد ایجاد نا امنی در ایران بوده است، اما هیچگاه نتوانست به این نقشه شوم خود برسد گفت: امروز به لطف الهی توانسته ایم با افزایش توانمندی دفاعی متکی به داخل از کشور عزیزمان دفاع کنیم.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر دفاع در زنجان

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، وزیر دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.