علت موفقیت دیوید بکهام در منچستریونایتد فاش شد + جزئیات

دیوید بکهام، اسطوره تیم منچستریونایتد، از راز موفقیتش در این تیم سخن گفت.

علت موفقیت دیوید بکهام در منچستریونایتد فاش شد + جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیوید بکهام، اسطوره تیم منچستریونایتد درباره علت موفقیتش اعلام کرد : سر الکس فرگوسن که مربی تیمش بوده با قابلیت انعطاف پذیری بالا باعث این موفقیت شده است.

بر اساس گزارش یو اس‌ای تودی، جمعه ۱۷ می ۲۰۱۹، این ستاره فوتبال، پیش از اینکه به ترافورد مادرید در سال ۲۰۰۶ برود و در زمانی که فرگوسن مربی منچستر بود، توانست شش عنوان برجسته در لیگ به دست آورد.

بکهام در یک مصاحبه دیگری که با اورتو داشت، اظهار کرد که اسکات نیز از مربیان برجسته منچستر تا قبل از بازنشستگی وی از فوتبال بوده است.

او درباره این مربی نیز توضیح داد: اسکات خیلی خوب و موفق بود. او همیشه دنبال بهترین چیز بود. بازیکنان جدید جذب می‌کرد و هر سال عده‌ای بازیکن جدید می‌خرید حتی اگر تیمش پیروز لیگ باشد.

ستاره اسبق منچستر افزود: اسکات می‌خواست تیمش پیشرفت کند و به دنبال تغییر و آوردن جوانتر‌ها بود و زمانی که اسکالسی، باتی، گیگسی و گری را به تیم آورد و آندری کانچلسکیس، مارک هاگز و پائول اینک را که سه بازیکن برتر منچستر بودند را فروخت، شوکه شده بودیم. اما او به من، چون جوان بودم وفادار بود. بالاخره زمان من هم رسید و مانند بقیه باید می‌رفتم، او در تصمیماتش بی رحم بود و همین چیز بود که جذابش می‌کرد.

منبع:العربیه

انتهای پیام/

دیوید بکهام راز موفقیتش در منچستریونایتد را فاش کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.