معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسمات سالگرد وفات امام خمینی (ره)

خجسته پور گفت: دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با کمیته‌های اعزام در برگزاری مراسمات سالگرد وفات امام خمینی (ره) داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد برگزاری سالگرد امام خمینی (ره) گفت: همه‌ی مردم برای دستیابی به زندگی با سعادت نیازمند یک الگو در زندگی خود هستند که بدون شک امام راحل یکی از الگو‌های بی بدیل در قرن معاصر است.

وی افزود: در ستاد سالگرد امام راحل دو رویکرد اصلی وجود دارد که رویکرد اول مربوط به اعزام زائران و رویکرد دوم مربوط به برگزاری مراسمات سالگرد در شهرستان‌ها است.

خجسته پور با اشاره به فعالیت‌های ۵ کمیته در ذیل ستاد سالگرد امام تصریح کرد: در کنار این کمیته‌ها انتظار می‌رود فرمانداران در جهت تشکیل ستاد‌های شهرستانی و اعزام و برگزاری مراسم در شهرستان‌ها اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: صداوسیما باید در اطلاع رسانی به مردم در خصوص مکان‌های ثبت نام اعزام زائران و پوشش مراسمات شهرستانی همکاری داشته باشد.

وی افزود: شهرداری‌ها باید در خصوص تبلیغات محیطی و هلال احمر و علوم پزشکی در همراهی اتوبوس‌ها با آمبولانس و تیم پزشکی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام / گ 

جلسه ستاد برگزاری سالگرد امام خمینی (ره) برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار