زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرونده بیستمین دوره عتبات دانشجویی بسته شد/ اعزام ۱۳ هزار دانشجو به عتبات عالیات

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان گفت: بیستمین دوره از سفر عتبات دانشجویی امروز به پایان می‌رسد.

پرونده بیستمین دوره عتبات دانشجویی بسته شد/ اعزام ۱۳ هزار دانشجو به عتبات عالیاتمحمد زارع مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پرونده دوره بیستم  عتبات دانشگاهیان که از اول بهمن آغاز شده بود امروز بسته شد؛ این برنامه بیستمین دوره از برگزار عتبات بوده است و حدود ۱۳ هزار دانشجو در طول آن اعزام شده‌اند.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان ادامه داد: از ابتدای این دوره از اعزام‌ها تا امروز چهار کاروان در طول روز به عتبات اعزام می‌شد که شامل سه اعزام هوایی و یک اعزام زمینی بوده است.

وی بیان کرد: اعزام‌ها در ۲ مرحله در سال و بر اساس ایام امتحانات و تعطیلات برگزار می‌شود؛ دور اول از تیرماه شروع و تا پایان شهریور و دور دوم از بهمن شروع و در اردیبهشت و خرداد ادامه خواهد داشت.

 هزینه سفر دانشجویی به عتبات عالیات

زارع درباره هزینه‌ سفر دانشگاهیان به عتبات‌عالیات، گفت: امسال با توجه به کاهش هزینه ویزا، هزینه سفر به عتبات سه میلیون و ۱۲۵ هزار تومان بوده است و برنامه‌هایی ویژه‌ برای دانشجویان در عتبات داریم که در هر کاروان اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: یکی از ویژگی‌های عتبات دانشگاهیان بُعد فرهنگی این سفر است؛ دانشجویان با رغبت کامل در این سفر‌ها شرکت می‌کنند و خدماتی ویژه‌ برای دانشجویان نظیر برنامه‌های فرهنگی قبل و بعد سفر تدارک دیده‌ایم، همچنین اگر مراسم ازدواج یا برنامه خاصی در طول عتبات اتفاق بیافتد مدیران کاروان موظف هستند آن را اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار