علیرضا افتخاری مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت؟

مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری در حالی از ضرب و شتم این هنرمند خبر داد که پلیس قزوین این گفته‌ها را تکذیب کرد.

علیرضا افتخاری مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفتعلی عزیزی مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تأیید خبر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن این هنرمند از سوی حمله اشرار اظهار کرد: متاسفانه در مسیر بازگشت از ساوه بودیم که ۱۰ نفر از اشرار به ماشین ما حمله کردند و آقای افتخاری را مورد ضرب و شتم قرار دادند. خوشبختانه آقای افتخاری تنها نبود و توانستیم تا حدودی آن‌ها را از خود دور کنیم.

وی در ادامه درباره حضور نیروی انتظامی و پیگیری‌ قانونی این ماجرا گفت: همان موقع با ۱۱۰ تماس گرفتیم و پلیس به محل حادثه آمد. شکایت‌نامه هم تنظیم شد و ما شکایت را پیگیری می‌کنیم.

عزیزی درباره روند درمان و وضعیت جسمانی علیرضا افتخاری گفت: چشم و صورت آقای افتخاری صدمه دیده است. به خاطر ضرباتی که به او وارد شد، ساعاتی بستری شدند. الحمدلله الان حالشان بهتر است و مشکل خاصی ندارند. 

گفتنی است؛ ساعتی پس از انتشار این گفتگو مرکز اطلاع رسانی پلیس استان قزوین این موضوع را تکذیب کرد. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
آقای افتخاری خیلی دوست دارم خیلی وقت دنبال شمارت هستم که با جناب عالی تماس داشته باشم صدای گرم شما را زنده داشته باشم لطفان ی شماره تماس از خودت بذار باز هم میگم آنها آدم نبودند به شما حمله کردند من خودم بچه قزوینم خیلی خیلی دوست دارم زارعی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
بلاخره دروغ یا واقعیته؟
آخرین اخبار