از سوی ستاد دهه فجر خوزستان انجام شد

اعلام برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ویژه دهه فجر

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر خوزستان از تصویب 60 برنامه در این کمیته برای سالگرد ایام پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت الاسلام مسعود بهرام پوراظهارداشت: برگزاری همایش استانی عشایر، مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مناطق روستایی و عشایری، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی و عشایری، برگزاری مسابقات خاطره نویسی و نامه‌ای به امام (ره) و افتتاح پروژه‌های تولیدی، عمرانی و اشتغالزا درمناطق روستایی و عشایری از عمده برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.
وی با تاکید بر نقش شهدا در به ثمر رساندن انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری میهمانی لاله‌ها و دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های کمیته مزبور در این دهه برشمرد.
بهرام پور از حضور عشایر در آیین‌های نماز جمعه با لباس‌های محلی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این دهه یاد کرد و گفت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و بسیج عشایری در این دهه از فعالان عرصه نماز در سطوح روستاها تجلیل به عمل می‌آید.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی، گروه‌های سیار پزشکی رایگان به مناطق روستایی و عشایری و همچنین با همکاری اداره کل دامپزشکی استان، گروه‌های سیار دامپزشکی رایگان به این مناطق اعزام خواهند شد.
به گفته وی،‌در این دهه، سازمان تعاون روستایی استان، مراسم تجلیل از زنان موفق روستایی، عشایری و بسیج عشایری و برگزاری همایش معتمدان و سران طوایف و عشایر را در دستور کار دارند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.