اهواز؛

برگزاری جشن های شب های پیروزی در اهواز

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف کلانشهر اهواز جشن های مختلفی برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز جشن‌هایی را تحت عنوان «شب‌های پیروزی» در مناطق هشت‌گانه برگزار می‌کند که از امروز آغاز خواهند شد.

امیر آهن‌جان، اظهار داشت: امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 در پارک زیتون و پارک میثاق برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین روز جمعه 15 بهمن ماه جشن «شب‌های پیروزی» در بوستان 42 هکتاری از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 برگزار خواهد شد.

آهن‌جان در ادامه به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اشاره کرد و گفت: این جشن روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه در پارک شهید علی هاشمی منطقه پادادشهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه در کوی علوی انجام می‌شود، همچنین در همین روز جشن بزرگی در پارک کوهساران از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جشن دهه فجر در پارک صداقت عنوان کرد: این برنامه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه8 روز چهارشنبه 20 بهمن ماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه نیز به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم جشن بزرگ «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی در این جشن به اجرا در می‌آید.

به گفته آهن‌جان جشن بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5نیز در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در پارک چکاوک اهواز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.