دیدار نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با معاون وزیر خارجه روسیه

نماینده فراکسیون وفادار به حزب الله در پارلمان لبنان معاون وزیرامورخارجه روسیه درباره تعرضات اسرائیل به حوزه های نفت و گاز لبنان گفتگو کرد.

دیدار نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با معاون وزیر خارجه روسیهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، علی فیاض، نماینده فراکسیون وفادار به حزب الله در پارلمان لبنان که به مسکو سفر کرده است با میخائیل بوگدانف، معاون وزیرامورخارجه روسیه درباره تعرضات اسرائیل به حوزه های نفت و گاز لبنان گفتگو کرد.

این نماینده پارلمان لبنان گفت: تشدید سیاست های تنش آفرین واشنگتن موجب افزایش سطح تنشها در خاورمیانه می شود.

علی فیاض در حاشیه حضورش در کنفرانس بین المللی امنیت در مسکو درباره نتایج دیدارش با مقام وزارت امور خارجه روسیه گفت: این دیدار فرصت مناسبی برای بحث و بررسی جامع درباره تحولات منطقه و اوضاع لبنان بود و چالش ها در حوزه اقتصادی لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فیاض افزود با معاون وزیر امور خارجه روسیه همچنین درباره تعرضات اسرائیل به میدان های نفت و گاز لبنان در منطقه اقتصادی الخالصه، سیاست های تنش زای آمریکا و اسرائیل در سطح منطقه و نیز تحولات مربوط به مسئله فلسطین گفتگو کرده است.

این نماینده لبنان در ارتباط با پیامدهای اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندیهای جولان گفت: قطعا این تصمیم بسیار خطرناکی است، این تصمیم فقط چشم پوشی از حقایق تاریخی و انسانی نیست بلکه نقض قوانین بین المللی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار