برخورد با نانوایی‌های متخلف در کوهبنان

فرماندار کوهبنان از برخورد با نانوایان متخلفی که سهمیه آرد خود را به قیمت آزاد می فروشند، خبرداد.

برخورد با نانوایی‌های متخلف در کوهبنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سالاری فرماندار کوهبنان گفت: آرد و نان یکی از کالا‌های اساسی و استراتژیک و همچنین نیاز اصلی و کالای اساسی مردم است، می‌طلبد که با جدیت بیشتری بر فرآیند تولید این کالای مهم نظارت شود.

وی افزود: آرد و نان یک بحث حیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان و فعالیت خبازی‌های شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.

سالاری بیان داشت: باید بر کیفیت تولید نان کنترل و نظارت بیشتری شده و با کوچکترین موضوعی که در سلامت نان مشکل ایجاد می‌کند، برخورد شود.
فرماندار کوهبنان تصریح کرد:نانوایی‌ها باید نان باکیفیت پخت کنند، چون چندین سال در این زمینه فعالیت دارند واستاندارد‌های تعیین شده را رعایت کنند.
وی افزود:آنطور که گزارش داده اند بعضی از نانوایی‌ها آرد سهمیه‌ای خود را می‌فروشند ولذا لازم است تا با این نانوایی‌ها قاطع برخورد شود وحتی اگر لازم باشد مجوزشان نیز لغو شود چرا که ظلم است آرد یارانه‌ای را بگیرند و آزاد بفروشند.

ایزدی معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار نیز از پیگیری‌های فرماندار در بحث کیفیت نان گفت:روز‌های پایانی سال مشکلاتی در بحث افزایش نرخ نان داشتیم که با برگزاری شورای آرد ونان شهرستان به ریاست فرماندار وهماهنگی با استان نرخ جدید مصوب شد و مشکلی در این خصوص نداریم.
وی گفت: بعضی از نانوایی‌ها آرد بیشتری می‌گیرند، اما پختشان کم است وبر عکس این نیز وجود دارد که لازم است این نانوایی‌ها کنترل شوند وتصمیماتی در این خصوص گرفته شود.
انتهای پیام/ح

با فروش آرد سهمیه ای در کوهبنان برخورد می شود

برچسب ها: نانوایی ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.