در راستای دستور سردار سلیمانی ؛

موکب زرندی‌ها درعمود ۲۰۲ کربلا به مناطق سیل زده رفت

در راستای کمک رسانی، تامین غذای گرم و رفع نیاز‌های سیل زدگان موکب اربعین شهرستان زرند عمود ۲۰۲ صبح امروز با حضور فرماندار به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شدند.

موکب زرندی‌ها درعمود ۲۰۲ کربلا به مناطق سیل زده وارد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید رضا هاشمی مدیر موکب شهرستان زرند گفت: پیرو دستور سردارحاج قاسم سلیمانی مبنی بر فعال کردن مواکب اربعین ما نیز موکب بزرگ زرندی ها در عمود۲۰۲ را اعزام کردیم.

وی افزود: با برگزاری جلسه هماهنگی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی،موکب عمود ۲۰۲ شهرستان زرند در قالب یک اکیپ ۲۰ نفره برای کمک به روند کمک‌رسانی به هموطنان عزیزمان در کنار دیگر مواکب اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مدت زمان استقرار هر گروه ۱۰ روز است و تا رسیدن مناطق به حالت اولیه اعزام اکیپ‌ها تداوم دارد.

 خنجری فرماندار زرند هم ضمن قدر دانی از دست اندرکاران موکب شهرستان زرند گفت: شرکت فولاد زرند ایرانیان هم همکاری بسیار ارزشمندی برای کمک به سیل زدگان داشته است که جای قدردانی ویژه دارد.

فرماندار زرند راه‌اندازی سرویس بهداشتی و طبخ و توزیع نان و غذای گرم روزانه ۸ هزار نهار و شام از جمله خدمات موکب عمود ۲۰۲ شهرستان زرند در مناطق  درگیر سیل عنوان کرد.

موکب زرندی ها در کربلا درچند سال اخیر درعمود۲۰۲مستقر شده وچلوگوشت معروف زرندی را در روزهای پیاده روی بین زائران حسینی در حجم بسیار بالای روزانه توزیع می کند.

استان کرمان معین مناطق سیل زده  استان خوزستان است .

انتهای پیام/ح

اعزام موکب بزرگ زرندی ها به مناطق سیل زده

برچسب ها: موکب اربعین ، زرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار