لحظه لغزیدن طناب باز در ارتفاع ۱۰۰۰ متری! +فیلم

طناب‌باز نروژی حین عبور از طناب نصب شده بر فراز دره‌ای در این کشور در ارتفاع ۱۰۰۰ متری دچار لغزش شد و در معرض مرگ قرار گرفت.

لحظه لغزیدن طناب باز در ارتفاع ۱۰۰۰ متری! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره‌آور لغزیدن طناب باز نروژی حین عبور از طناب بر فراز یک دره در این کشور را به تصویر می‌کشد. "ایسپن هاتلسکوگ" حین عبور از این طناب ناگهان دچار حادثه شد، اما طناب ایمنی مانع سقوط این طناب‌باز جوان به زمین شد و او از مرگ گریخت. این طناب در ارتفاع ۱۰۰۰ متری از زمین نصب شده بود.

ویدئویی که توسط پهپاد تهیه شده است لحظه وقوع حادثه برای این طناب باز را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ایسپین حین عبور از روی طناب ناگهان تعادل خود را از دست می‌دهد، اما در ادامه با کمک طناب ایمنی از مرگ می‌گریزد. ایسپین پس از رساندن خود به این طناب محکم چند دقیقه روی آن نشست و سپس با برخاستن به مسیر خود ادامه داد. این حادثه در کوهستان "کجراگ" (Kjerag) که ۱۱۱۰ متر (۳۶۴۰ فوت) ارتفاع دارد رخ داد.

عبور از روی طناب در ارتفاع یکی از نمایش‌های مهیج و دیدنی به شمار می‌رود که توجه علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کند. در سال ۲۰۱۶ نیز نمایش یک طناب‌باز حرفه‌ای که مسافت ۶۷۰ متری برج ایفل تا میدان تروکادورو پاریس را بر روی یک طناب ۲.۵ سانتی متری پیموده بود با استقبال گردشگران روبرو شد. "ناتان پائولین" ۲۳ ساله در حالی که در ارتفاع ۶۰ متری از زمین قرار داشت، این مسافت را در کمتر از ۳۰ دقیقه پیمود و خود را به انتهای طناب رساند. این طناب باز مبالغ جمع‌آوری شده در این نمایش خیره کننده را صرف تحقیقات در خصوص بیماری‌های نادر کرده بود.

گفتنی است؛ پائولین با طی این مسافت رکورد جدیدی از پیاده روی روی طولانی ترین طناب را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

حادثه برای طناب باز حین عبور از روی طناب بر روی دره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.