لحظه وحشتناک واژگون شدن قلعه بادی توسط طوفان +فیلم

وقوع طوفان ناگهانی موجب واژگونی یک قلعه بادی در یکی از پارک‌های چین و مرگ دو کودک خردسال شد.

لحظه وحشتناک واژگون شدن قلعه بادی توسط طوفان + فیلم/////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واژگونی قلعه بادی در اثر وقوع طوفان شدید موجب کشته و زخمی شدن ۲۰ کودک چینی شد. در این حادثه که روز یکشنبه و در یکی از پارک‌های بازی منطقه یوچنگ واقع در استان "هنان" چین رخ داد دو کودک جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است، لحظه وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که با وقوع این طوفان شدید گرد و خاک به هوا بلند شده و سپس این قلعه بادی مانند بادکنک به هوا بلند می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که کودکان زیادی در لحظه وقوع حادثه سوار بر قلعه بادی بودند والدین و شاهدان عینی وحشت زده با دویدن به سمت آنان تلاش می کنند تا جانشان را نجات دهند. همچنین در این ویدئو عده‌ای از زنان در حالی که کودکان خود را در بغل دارند و در حال فرار هستند دیده می‌شوند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در چین این وضعیت برای سه تا چهار دقیقه ادامه داشت و در ادامه و پس از فروکش طوفان و توقف گرد و غبار شدید کمک رسانی به کودکان آسیب دیده آغاز شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی یوچنگ این حادثه موجب زخمی شدن دست کم ۲۰ کودک شد که متاسفانه دو کودک در اثر جراحات شدید جان خود را از دست دادند. سایر کودکان نیز که مجروح شده بودند توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۱۹ رخ داد.

وقوع این طوفان و کشته و زخمی شدن ۲۰ کودک در اثر واژگونی این قلعه بادی در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در استان هون نان چین خبرساز شده بود. در آن حادثه که در تاریخ ۱۶ سپتامبر و در اثر وقوع طوفان منگهوت در محوطه مجتمع بین المللی خرید پلازا در شهر "چانگده" واقع در استان هونان چین رخ داده بود  واژگونی یک قلعه بادی موجب جراحت شدید سه زن جوان  شد که همه آنها به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

واژگونی قلعه بادی حین وقوع طوفان حادثه ساز شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
وای خدایا خیلی سخته من اگه جای مامانای اون بچه ها بودم در جا سکته می کردم مطمئنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
سلام خیلی ممنون از خبرها یا کلیپ ها با زیرنویس انگلیسی که میگذارید ولی بسیاری از کلمات در زیر آرم انگلیسی www.yjc.ir ناپدید می شود لطفا در این مورد اقدامی بفرمایید. با تشکر فراوان از خبر رسانی های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
فهمی
۱۶:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
اگه این حادثه تو ایران میشد الان حامیان به اصطلاح حقوق بشر تو بوق کرنا کرده بودن