بازدید از تنها آبشار طبیعی استان یزد با اتوبوس

رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت گفت: بازدیدکنندگان از تنها آبشار طبیعی استان یزد برای اولین بار تا نزدیکی آبشار را با اتوبوس می‌روند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت با اشاره به بارندگی‌ های اخیر، جاری شدن آبشار دره گاهان، مملو شدن سد‌های این منطقه و افزایش بی سابقه گردشگر از خارج از استان طی چندسال اخیر گفت: برای جلوگیری از ترافیک سنگین خودرو‌های شخصی و خسارت‌های وارده روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین از دو کیلومتری مسیر آبشار مسدود شد.

بهارستان افزود: برای رفاه حال گردشگران و افراد سالخورده، تسریع در رسیدن مسافران به آبشار دو دستگاه اتوبوس به کمک بخش خصوصی بصورت رفت و برگشت در این مسیر خدمت رسانی کردند.

وی همچنین از ازدحام جمعیت در کنار جوی‌ها آب مسیر و درسکو‌های استراحت خبر داد و تامین روشنایی منطقه، تعمیر سرویس بهداشتی، ساماندهی جوی‌های آب جاری و محل استراحت را ازجمله پیگیری‌های هفته گذشته دانست.

گفتنی است؛ آبشار فصلی دره گاهان در ضلع جنوب غربی شهر تفت و در قسمت ورودی از سمت استان فارس واقع شده است. ارتفاعی بیش از ۲۰ متر دارد که در فصل بهار تا اوایل تابستان از سرچشمه‌های شیرکوه آب از ییلاقات ده بالا و طزرجان به این سمت جاری است و در ارتفاع بالای ۲۰ متر به صورت آبشار در می‌آید. وجود سنگ‌های مساعد برای صخره نوردی در کنار آبشار نیز مزید بر علت شده و منطقه را بیش از پیش مشهور ساخته است.

انتهای پیام/ص

گردشگران با اتوبوس از تنها آبشار طبیعی استان یزد بازدید می کنند

برچسب ها: نوروز 98 ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار