فرماندار تفت؛

دره‌گاهان در حوزه خدمات شهری تفت قرار نمی‌گیرد

فرماندار تفت گفت: منطقه دره‌گاهان تفت با حضور اداره کل منابع طبیعی استان یزد ساماندهی می شود.

دره‌گاهان در حوزه خدمات شهری تفت قرار نمی‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمود زارع رشکوئیه فرماندار تفت با اشاره به برخی مشکلات موجود در این مجموعه بیان کرد: دره‌گاهان در حوزه خدمات شهری تفت قرار نمی‌گیرد و مالکیت آن بر عهده منابع طبیعی است بنابراین برای ساماندهی این منطقه، نیاز به حضور اداره کل منابع طبیعی استان یزد است.

زارع رشکوئیه با اشاره به اینکه دره‌گاهان یکی از مناطق زیبای گردشگری طبیعی در شهرستان تفت به شمار می رودافزود: این منطقه در ایام تابستان به ویژه در روزهای پایانی هفته میزبان جمع کثیری از علاقمندان به طبیعت‌گردی است.

وی گفت: در زمان‌هایی که بارندگی وضعیت بهتری داشته و آب در منطقه جاری باشد، آبشارهای دره‌گاهان فضای زیبا و دیدنی خلق می‌کند که این فضا علاقمندان به کوهنوردی و طبیعت‌گردی را به این منطقه جذب می‌کند.

زارع رشکوئیه از اجرای طرح جامع منطقه گردشگری دره‌گاهان در شهرستان تفت از سوی منابع طبیعی استان یزد با همکاری فرمانداری تفت خبر داد.

فرماندار تفت عنوان کرد: در همین راستا جلسات متعددی با منابع طبیعی برگزار شد و در نهایت مقرر شد طرح جامعی متناسب با شرایط فعلی دره‌گاهان ازسوی  منابع طبیعی با همکاری فرمانداری تفت تدوین شود.

زارع رشکوئیه یادآور شد: پس از تدوین طرح، فراخوانی برای ورود بخش برای مدیریت این مجموعه منتشر خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت‌های گردشگری این منطقه به درستی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای مدیریت منطقه گردشگری دره‌گاهان نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم و امیدواریم با حضور بخش خصوصی بتوانیم شاهد ارائه خدمات مناسب به گردشگران و ساماندهی صحیح این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/ ی

 ساماندهی دره‌گاهان  تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار