پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت آغاز سال ۹۸

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ تأکید کرد: سال ۹۸ باید سال به هم پیوستگی‌های بیشتر، حرکت پر شتاب‌تر و سال جامعه سازی با مشارکت همگانی باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در پیام حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی و عید نوروز آمده است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

محضر همه هم استانی‌های بسیار خوب، عزیز و دوست داشتنی، ماه شریف رجب و به ویژه ایام میلاد با سعادت حضرت امیرمؤمنان (ع) و عید نوروز و حلول سال نو را تبریک عرض می‌کنم.

از خداوند تبارک و تعالی مسألت می‌کنیم که این سال بسیار ارزشمند و نورانی را که در ایام ماه شریف رجب و به ویژه در ایام البیض آغاز می‌شود و بسیاری از عزیزانمان و هموطنان خوبمان به ویژه جوانان عزیز، بصیر و مؤمن در حال اعتکاف هستند و لباس اعتکاف بر تن کرده‌اند و در خانه‌های خدا لباس عبودیت بر تن کرده و نشسته‌اند و به بندگی پروردگار متعال مشغول هستند این ایام، سال جدید را آغاز می‌کنیم.

قطعاً این سال به برکت این ایام و به برکت اعتکاف جوانان خوبمان و مؤمنین‌مان ان شاء الله سالی مبارک و میمون برای همه به ویژه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ان شاء الله خواهد بود.

سال ۱۳۹۷ با سختی‌های معیشتی که مردم ما با آن مواجه بودند گذشت، اما برکات آسمانی و نزول رحمت الهی، این سال و پایان سال را شیرین کرد.

سال گذشته سالی بود که در کنار این سختی‌های معیشتی مردم، چهره دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر و بیشتر آشکار شد؛ سالی بود که احیاناً کسانی که قدری تردید داشتند و با محاسبه کمی تا قسمتی اشتباه فکر می‌کردند می‌توان با دشمن کمر بسته‌ای مثل آمریکا کنار آمد و با تصوری نابجا، راه مذاکره را طی کردند؛ اما آمریکا و حتی اروپا نشان دادند که به هیچ وجه با اسلام و ارزش‌های والا و انسان‌ساز اسلام نمی‌توانند کنار بیایند و مذاکره را هم برای تحمیل خواسته‌های خودشان دنبال می‌کنند، امتیاز‌هایی هم متأسفانه گرفتند، اما درنهایت آنچه را که شاهد بودیم عهد شکنی و پشت پا زدن به همه عهده‌ها و قول و قرار‌های خودشان بود که امید است آن‌ها که راه طولانی را به اشتباه طی کردند سال آینده و سال‌های آینده جبران کنند و ان شاء الله گذشته عبرت آینده آن‌ها باشد.

سال گذشته چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران هم بود که فرصت مغتنمی برای مرور دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی بود و همگان از داخل و خارج دیدند و شنیدند که انقلاب علیرغم چالش‌ها و کارشکنی‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان، راه بالنده و سازنده‌ای را طی کرده و در این چهل سال بیش از صد‌ها سال در دوران شاهان گذشته به حول و قوه الهی کار صورت گرفته است.

سال گذشته سال تحکیم چند باره پایه‌های انقلاب اسلامی هم بود توسط صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند، ۲۲ بهمن واقعاً ۲۲ بهمن کمرشکنی به فضل الهی برای دشمنان بود و امید وافری در روح و جان مقاومت و اهل ایمان دمید.

سال گذشته با بیانیه بسیار مهم، جامع و راهگشای مقام معظم و معزز و والای رهبری هم مواجه بودیم که برای گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه زیبا و جامعی را ترسیم کردند، بیانیه‌ای که لازم است مدام و مستمر با آن مأنوس باشیم و راه آینده و جامعه سازی و شکل دهی جامعه‌ای در تراز اهل بیت عصمت و طهارت را ان شاء الله با تمسک به این بیانیه طی کنیم.

تحویل سال امسال در ماه رجب و به ویژه در ایام البیض اعتکاف رقم می‌خورد، سال امید بخشی را حتماً به فضل الهی ان شاء الله نوید می‌دهد.

سال آینده هم به لحاظ انتخابات و هم به لحاظ سنگ پرانی مستمر دشمن در تحریم‌ها و هم به لحاظ ایران هراسی که دشمن به مراتب بیش از گذشته راه انداخته و هم به لحاظ تلاش به مراتب بیشتر آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی، سال آسانی نخواهد بود، هر چند تجربه‌های چهل ساله گذشته و راه‌های سختی که مردم ما در این چهل سال طی کرده اند از این مردم قدرت قدر و قوی ساخته که سختی‌های آینده آسان‌تر از گذشته قابل تحمل است، اما هوشیاری فراوان لازم است تا ان شاء الله سال ۱۳۹۸ با بالندگی و سرفرازی طی شود و روسیاهی به زغال بماند و دشمن یک بار دیگر با خواب تعبیر نشده خودش مواجه شود.

ذکر این نکته هم لازم است که این انقلاب به فضل پروردگار راه‌های روشن خود را به زیبایی می‌پیماید و همه این سختی‌ها را هم ان شاء الله پشت سر گذاشته و پشت سر خواهد گذاشت.

استان فخر آفرین و بالنده چهارمحال و بختیاری و مردم خوب و غیورمان در این استان علیرغم فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف و علیرغم گویش‌های متفاوت همه در یک کالبد و در یک قالب زندگی می‌کنند و الحمدلله انس و الفت مثال زدنی با یکدیگر دارند و همین رمز رشد و پیشرفت استان است.

سال ۱۳۹۸ هم به کانون منسجم همدلی و همراهی تبدیل خواهد شد و همه استان مان یکپارچه ان شاء الله به سمت انجام وظایف و رشد و تعالی استان پیش خواهند رفت.

جوانان عزیزمان، جوانان بالنده و غیور و آینده ساز ایران اسلامی و استان مان با به هم پیوستگی و با تلاش و پویایی آماده می‌شوند تا مسئولیت‌ها را از پدران خودشان تحویل بگیرند و با خلاقیت و نوآوری و با ایمان و تعهد و با صبر و استقامت، حرکت دهنده پرشتاب انقلاب اسلامی باشند؛ جوانان سرمایه مهم انقلاب هستند که خودشان هم به این ظرفیت مهم خودشان توجه دارند.

در یک کلام سال آینده ان شاء الله سال به هم پیوستگی‌های بیشتر و سال حرکت پرشتاب‌تر و ان شاء الله به فضل پروردگار سال جامعه سازی با مشارکت همگانی است.

البته همه می‌دانید و همه می‌دانیم که راهی که مردم آغاز کرده اند و لبیکی که مردم به روح خدا خمینی کبیر (ره) گفته اند راه روشن ظهور است، آسان نیست، اما شیرین است، هموار نیست، اما پایانش روشن است، جهنم و بهشت که پروردگار متعال مقرر فرموده در عالم و در عالم عقبی این بهشت از آن مردان خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است که در نهایت پرچم عدل الهی را ان شاء الله روی زمین برافراشته خواهند کرد و وعده همه ادیان و انبیا الهی را محقق خواهند کرد، این راه روشن انقلاب ما است، الحمد لله با امید مردم ما دارند این را ه. را دنبال می‌کنند و جهنم از آن ستمگران و مستکبران و طواغیت و منافقان است که دشمنان امروز انقلاب اسلامی ایران هستند.

ما به فضل پروردگار راه اولیا خدا را با افتخار دنبال خواهیم کرد و به زودی پرچم عدل بر قله گیتی برافراشته خواهد شد ان‌شاءالله.

من برای مردم خوب استانمان زنان و مردان، همه اقشار و طوایف آرزوی سالی خوش دارم که ان شاء الله بتوانیم در این راه روشنی که دنبال کرده ایم و داریم جلو می‌بریم همه پیروز و سرفراز و سعادت‌مند باشیم و دشمن را روز به روز ناکام گذاشته ایم آینده هم ناکام‌تر و به زودی ان شاء الله شاهد ناکامی همه آن‌ها و مضمحل شدن همه دشمنان باشیم و دل مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر «عجل الله تعالی» را با تبعیت از، ولی امر مسلمین امام مسلمین و با وحدت و یکپارچگی و با حرکت و تلاش بیشتر شاد کنیم.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته
 
انتهای پیام/ز

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: نوروز ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.