امحاء بیش از ۱۱ تن فرآورده‌ خام دامی تاریخ مصرف گذشته در بیجار

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ تن فرآورده‌ خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هادی اسکندری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ تن فرآورده‌ خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته امحاء شده است،گفت: در قالب طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ،اکیپ‌های دامپزشکی بیجار از ۲۵ اسفندماه سال جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی آغاز و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در این طرح بر واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن توزیع فرآورده‌های دامی نظارت و بازرسی خواهند شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار از شهروندان و مسافران خواست که فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هنگام خرید به مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته‌بندی‌ها توجه کنند.

اسکندری با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا تلفن ثابت ۳۸۲۲۳۹۹۱ به شبکه دامپزشکی بیجار اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: موادغذایی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.