آغاز ششمین آزمون استخدامی فراگیر در بوشهر

ششمین آزمون استخدامی فراگیر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز همزمان با دیگر نقاط کشور در سه حوزه امتحانی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، بر اساس ابلاغ سازمان امور استخدامی برگزاری این دوره از آزمون استخدامی فراگیر به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، گفت: ششمین آزمون استخدامی فراگیر سه هزار و ۶۲۵ داوطلب در این استان دارد که دو هزار و ۸۹ نفر از داوطلبان مرد و هزار و ۵۳۶ نفر زن هستند و برای کسب ۱۳۴ شغل در ۱۱۳ رشته شغلی مربوط به ۲۰ دستگاه اجرایی با هم رقابت می‌کنند.

علی احمدی‌زاده افزود: داوطلبان در سه حوزه امتحانی شامل دانشگاه پیام نور بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر واقع در عالیشهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: هزار و ۲۲۶ داوطلب در حوزه دانشگاه پیام نور بوشهر، هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و ۹۹۹ نفر در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان در این آزمون شرکت کرده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: نخستین بار است که آزمون استخدامی را مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند و هر داوطلب باید به صد سوال عمومی در مدت ۱۲۰ دقیقه و ۵۰ سوال تخصصی در مدت ۷۰ دقیقه پاسخ دهد.

احمدی‌زاده گفت: از میان ۱۱۳ رشته شغلی که داوطلبان برای کسب آن رقابت می‌کنند، دو رشته مربوط به دیپلمه‌هاست و ۱۱۱ رشته مربوط به دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی با اشاره به اینکه توزیع کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه آغاز شده بود، یادآور شد: شرکت کنندگان تا پیش از آزمون فرصت داشتند کارتشان را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

ششمین آزمون استخدامی فراگیر در سه حوزه بوشهر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.