عارف در دیدار با رئیس دولت اصلاحات:

رابطه فراکسیون امید با دولت تا حدودی یکطرفه است

رئیس فراکسیون امید گفت: متاسفانه رابطه با دولت تا حدودی یکطرفه است و انتظار بود دولت و وزرای محترم هماهنگی بیشتری داشته باشند.

رابطه فراکسیون امید با دولت تا حدودی یکطرفه استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید  شامگاه روز گذشته مورخ ( سه شنبه ۱۴ اسفند) با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرد.

عارف در این دیدار تصریح کرد:  در برخی مواقع به عمد نمی‌خواهیم پیشنهاد یک طرح خاص صرفا به نام فراکسیون امید تلقی شود و به دنبال هماهنگی و اجماع با دیگر فراکسیون‌ها برای تصویب طرح‌ها هستیم.

 وی با اشاره  به برخی طرح‌های پیشنهادی که از سوی اعضای فراکسیون از جمله طرح منع بکارگیری بازنشستگان، طرح نحوه اداره صدا و سیما، طرح اصلاح قانون انتخابات، طرح مددکاری اجتماعی و سازمان نظام خبرنگاری و طرح عفو عمومی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: در مجلس به دنبال ایده گفت‌وگوی ملی هستیم و تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و اکنون این ایده خارج از مجلس هم در حال پیگیری است و افرادی از دو جریان اصلی سیاسی کشور جلساتی حول محور گفت‌وگوی ملی به صورت منظم تشکیل می‌دهند.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به راهبرد فراکسیون متبوع خود در حمایت از دولت، تصریح کرد: متاسفانه رابطه با دولت تا حدودی یکطرفه است و انتظار بود دولت و وزرای محترم هماهنگی بیشتری با فراکسیون امید داشته باشند.

عارف خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت فعلی کشور از جمله بازار شب عید بویژه درباره نیازمندی‌ها مردم بخصوص کالا‌های اساسی و گوشت جلساتی با برخی وزرای مسئول داشته‌ایم و کارگروهی هم در این خصوص در فراکسیون امید تشکیل شده است و امیدوارم دولت با همکاری مجلس و سایر نهاد‌ها به راهکار عملی درخصوص برون رفت از وضعیت فعلی برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار