گزارش ۷ مورد نقض آتش‌بس در سوریه در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز آشتی سوریه از هفت مورد نقض آتش‌بس در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

گزارش ۷ مورد نقض آتش بس در سوریه در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز آشتی سوریه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد طرف روسی کمیسیون مشترک روسیه-ترکیه که ناظر بر اجرای آتش‌بس در سوریه است، در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد نقض آتش‌بس را در این کشور ثبت کرد. این در حالی است که طرف ترکیه‌ای ۲۹ مورد نقض آتش‌بس را گزارش داده است.

مرکز آشتی سوریه در گزارش روزانه خود اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته طرف روسی کمیسیون نظارت ترکیه- روسیه بر اجرای آتش بس، ۷ مورد نقض آتش بس را در استان‌های لاذقیه (۵ مورد)، حلب (یک مورد) و ادلب (یک مورد) را گزارش کرد. طرف ترکیه‌ای نیز ۲۹ مورد نقض آتش بس را در استان‌های حماه (۱۱ مورد)، ادلب (۹ مورد)، لاذقیه (۳ مورد) و حلب (۶ مورد) را گزارش داد.

بنابر گزارش اسپوتنیک، طی ۲۴ ساعت گذشته مرکز آشتی سوریه دو اقدام بشردوستانه را در سوریه به انجام رساند که در پی آن استان‌های حماه و قنیطره به طور جداگانه ۵۰۰ بسته کمک غذایی هر کدام به وزن بیش از ۲ تُن دریافت کردند.

روسیه علاوه بر اینکه یکی از تضمین‌کنندگان آتش‌بس در سوریه است به دمشق در عملیات بازسازی این کشور و بازگرداندن آوارگان کمک می‌کند. روسیه همچنین تلاش‌هایی را برای اطمینان یافتن از حل و فصل نهایی بحران سوریه در سطوح مختلف بین‌المللی صورت داده است. ارتش روسیه همچنین به طور مرتب در حال اجرای اقدامات بشردوستانه از جمله تحویل غذا و لوازم مورد نیاز به ساکنان محلی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار