روایت هنر‌های تجسمی از دفاع مقدس

در راستای کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی ویژه دفاع مقدس امروز در کرمان افتتاح می‌شود.

روایت هنر‌های تجسمی از دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان میثم ثمررخی رئیس موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان گفت: نمایشگاه هنر‌های تجسمی ویژه دفاع مقدس همزمان با کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید کرمان، امروز ساعت ۱۶:۳۰ در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه شامل ۲۰۰ اثر در بخش‌های عکس، نقاشی، گرافیک، نقاشی دیجیتال و هنرمعاصر است، افزود: اکثر این آثار به صورت ملی و با همکاری حوزه هنری و بنیاد حفط و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جمع آوری شده اند.

ثمررخی با اشاره به اینکه برخی از مجموعه‌ها را موزه آماده و چاپ کرده است و برای اولین بار در کرمان به نمایش گذاشته می‌شود، بیان داشت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی شل شاک به کارگردانی پدرام شیخ مظفری همزمان با آیین گشایش اجرا می‌شود، بیان داشت: این تئاتر یکی از آثار ماندگار نخستین جشنواره تولیدات تئاتر خیابانی و محیطی استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

جشنواره تجسمی درکنگره شهدا استان کرمان

برچسب ها: تجسمی ، کنگره شهداء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.