دادستان اردبیل:

ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و بازپروری معتادین در اردبیل با جدیت پیگیری شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و بازپروری معتادین باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل دادگستری مرکزی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و بازپروری معتادین باید با جدیت پیگیری شود و نسبت به درمان معتادان و آماده سازی آنان برای بازگشت به جامعه اقدام شود.

وی اظهار کرد: میزان بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی بطور مستقیم متاثر از عوامل اقتصادی است و این امر در بررسی برخی از پرونده‌های متشکله در دستگاه قضایی مشهود است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: رونق بخشیدن به اشتغال و حمایت از واحد‌های تولیدی فعال، بستر‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم را از بین می‌برد.

عتباتی تصریح کرد: قوه قضاییه نیز به روش‌های مختلف از واحد‌های تولیدی در راستای ایجاد اشتغال حمایت می‌کند.

وی اذعان کرد: در کنار اقدامات ارشادی و پیشگیرانه دستگاه قضایی استان اردبیل در هماهنگی با سایر مجموعه‌ها تلاش می‌کند تا همواره اقدامات بازدارنده‌ای در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام دهد.

دادستان اردبیل گفت: مبارزه با جرائم مرتبط با مواد مخدر و اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه سبب ارتقای سطح سلامت جامعه و ایجاد امنیت اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ح

قوه قضاییه از واحد‌های تولیدی در راستای ایجاد اشتغال حمایت می‌کند

برچسب ها: ترک اعتیاد ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.