رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

در ۴۰ سالگی انقلاب باید خطا‌های گذشته را اصلاح کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شرایط امروز کشور و خنثی کردن دشمنی‌ها علیه نظام ، نیازه به وحدت و انسجام ملی دارد.

در ۴۰ سالگی انقلاب باید خطا‌های گذشته را اصلاح کنیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی که در تالار شهر برگزار شد گفت: ایجاد گروه‌های تروریستی توسط آمریکا و همپیمانانش در خاورمیانه خسارت‌های جدی در این منطقه ایجاد کرده و ما حادثه زاهدان را محکوم می‌کنیم و امیدواریم مراقبت‌های لازم انجام شود تا این اتفاقات تکرار نشده و جواب قاطعی به تروریست‌ها داده شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌ها و تامین نیاز‌های اساسی کشور متکی به منابع داخلی است که این روز‌ها به شدت به آن نیازمندیم و باید با تکیه بر توان داخل کارافرینی و رفع موانع انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب بهتر است برگردیم و خطا‌های گذشته را اصلاح کنیم که این کار در ذات انقلاب است.

حیدری افزود: توجه به اراده ملی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بسیار پررنگ بود و در این روز‌ها که عملیات روانی خاصی علیه دولت شکل گرفته باید بگوییم دولت نیز مظهر اراده ملی است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که در مرز‌های کشور مشکلاتی وجود دارد و در خارج نیز فشار‌ها بر کشور بیشتر شده عملیات روانی برای تحت فشار قرار دادن دولت درست نیست و همه در شرایط ایجاد شده از جمله موفقیت‌ها و شکست‌ها مسئول هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برنامه‌های توسعه کشور در مجلس تهیه و هزینه‌های زیادی برای آن می‌شود و دولت تنها در این زمینه مسئول نیست و در این شرایط نیاز به وحدت و اتحاد ملی داریم.

حیدری افزود: کسانی که در ایجاد حوادث دی ماه سال گذشته مشهد نقش آفرین بودند و باعث ایجاد آن اتفاقات شدند باید پاسخگوی اقدامات خود باشند نه اینکه بخواهند دولت که منتخب مردم است را تحت فشار قرار دهند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برنامه‌های توسعه کشور در مجلس تهیه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.