قدردانی امام جمعه بوشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کرد.

تشکر امام جمعه بوشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در پیام خود آورده است، حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود. حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه تاکید کرده است، حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایت کار امریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، بحران و براندازی انقلاب از راه‌های مختلف بودند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» است.

وی تصریح کرده است، مردم عزیز ایران، نظام اسلامی را که خود بنیان نهاده اند و برای آن جان‌ها داده اند، هرگز به خاطر کمبود‌های تحمیلی و یا سوء مدیریت ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و در پی حل مشکلات از درون خانواده انقلاب هستند.مردم عزیز همواره با انقلاب بوده و هستند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی، در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان پیام خود، از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن که در فضایی پر از باران رحمت الهی برگزار شد، و تلاش اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

مسئولان باید در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند

برچسب ها: نظام ، 22 بهمن97 ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.