مردم استان کردستان از آب شرب سالم برخوردارند

استانداری کردستان با بیان اینکه دسترسی مردم استان از لحاظ میزان آب شرب سالم از میانگین کشوری بالاتر است ،گفت: پوشش 100 درصدی در تآمین آب شرب سالم و دفع و تصفیه فاضلاب مورد نیازاست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استانداری کردستان در مراسم بهره برداری و افتتاح همزمان چند پروژه آب و فاضلاب شهری  گفت: در توافقی که با مسئولان آب و فاضلاب کشور صورت گرفته است اعتبار ۹۰ میلیارد تومان برای ارتقا سطح تصفیه خانه سنندج و هدایت فاضلاب روستاهای چسپیده به شهر و نواحی منفصله تامین شده است که گام بزرگی در خدمت رسانی به مردم سنندج و نواحی منفصله شهری به شمار می رود.

مرادنیا افزود: یکی از ارکان مهم توسعه ،دسترسی کامل مردم به آب سالم و دفع وتصفیه فاضلاب است یادآوری کرد: سلامت جامعه از هر موضوع دیگری حائز اهمیت تر است و همت مسئولان همواره باید متوجه این موضوع باشد.

استاندار کردستان با تقدیر از تلاش های مجموعه آب و فاضلاب شهری استان بیان کرد: کارهای مهم دیگری در این حوزه و در شهرهای دیگر در دست انجام است که امیدوارم با تلاش مضاعف مجموعه زودتر به اتمام برسند تا مردم از مواهب آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب شهر سنندج هزینه  می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.