همزمان با چهارمین روز از دهه فجر؛

تصفیه خانه فاضلاب حسین آباد سنندج به بهره برداری رسید

مرحله اول تصفیه خانه فاضلاب شهر حسین آباد سنندج همزمان با چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

تصفیه خانه فاضلاب حسین آباد سنندج به بهره برداری رسید به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صالح مفاخری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان امروز دوشنبه در آیین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر حسین آباد گفت: این طرح با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال ۸۵ شروع شده و تا سال ۱۴۱۰ پایان می‌یابد، افزود: طول شبکه داخلی روستا ۶ هزار و ۱۰۰ متر و طول خط انتقال آن نیز یک هزار و ۳۰۰ متر است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان  خروجی تصفیه فاضلاب این طرح را ۳، ۵ لیتر در ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: در مرحله اول این طرح ۵۸۵ فقره انشعاب واگذار شده که طی آن یک هزار و ۷۲۳ نفر از ۲ هزار و ۶۷۳ نفر جمعیت پیش بینی شده این شهر زیر تحت پوشش قرار گرفته است.

مفاخری ظرفیت این تصفیه خانه را در انتهای طرح ۴۳۰ مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: نوع فرآیند تصفیه فاضلاب لجن فعال A۲O است.

انتهای پیام/م

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب حسین آباد سنندج

برچسب ها: آب وفاضلاب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.