صدور ۸ هشت هزار سند مالکیت روستایی در بروجرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: هشت هزار سند مالکیت روستایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بروجرد صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید حسن ریاضتی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب واحد‌های مسکونی روستایی فاقد سند مالکیت بودند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۸۲ واحد مسکونی دراین شهرستان برای نیازمندان ساخته اکنون نیز ۵۴ واحد درحال احداث است.

وی اظهارداشت: دراین مدت ۹۵ پلاک زمین بنیاد مسکن واگذار شده و واحد‌های مسکونی آسیب دیده در بمباران سال‌های ۶۴ تا ۶۸ در ۲۰ منطقه بروجرد بازسازی شده اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد بیان کرد: احداث هشت باب مدرسه و مرکز تربیت معلم در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب از دیگر اقدام شده این نهاد است.

ریاضتی اضافه کرد: نقشه طرح هادی در ۱۴۳ روستای این شهرستان تهیه و تصویب شده که ۳۳ روستا بخش اشترینان و ۱۱۰ روستا بخش مرکزی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۸۵ تسهیلات احداث مسکن روستایی درقالب ستاد حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله به ساخت ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با این اقدام ۸۰ درصد واحد‌های روستایی بروجرد دهیاری و مقاوم سازی شده که از نرخ کشوری ۴۰ درصد بالاتر است.

ریاضتی افزود: طرح هادی بین فاز یک تا سه در ۷۴ روستای پرجمعیت این شهرستان اجرا شد.

وی احداث شهربانی، ورزشگاه کارگران، احداث دانشگاه آزاد اسلامی و ساختمان راهنمایی و رانندگی انجام و بازسازی بازار ستارخان، آهنگران و کارخانه آرد بعد از بمباران صورت گرفته و ساختمان صنایع دستی و ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بازسازی سقف شبستان نوساز مسجد امام خمینی (ره) و پرداخت ۲ هزارو ۵۰۰ فقره دلم قرض الحسنه ساخت مسکن به روستائیان از دیگر اقدامات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/د

هشت هزار سند مالکیت روستایی در بروجرد صادر شده است

برچسب ها: مسکن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.